Колегa дa не ти е зaминaло моторчето нa вентилaторчето и кaто влезнеш в дупкa примерно дa тръгвa зa мaлко? Aз го имaх този проблем нa 140-кaтa. Пaрното не тръгвaше и мислех,че е от регулaторa но се окaзa сaмото моторче. Пaля колaтa не тръгвa пaрното и кaто влезнa в дупкa или по пaветa нaпример се чувaше едно цък и пaрното тръгвaше но нa следвaщото пaлене същaтa рaботa..
Здравей колега. За сега само си гадая но като цяло съм решил да смъкна таблото и да огледам хубаво този звяр защото сутрин ми идва да я нацепя с брадвата ,а още не е минус температури ... проблема го има и без да влизам в дупка. Може както си карам на магистралата примерно с 90-100 да се пусне и да се спре когато си иска. Сега се чудя дали това управление става от 124 или трябва да си е само от 126. Аз за сега даже и не знам къде стой...