Към съдържанието

  •  

steaven

Регистрация: 15 окт 2015
Офлайн Последно: 17 окт 2022 - 09:15:00
-----

Моите мнения

В тема:Мембрана за картерната вентилация на ом646 w204

09 септември 2022 - 09:53

Линка не работи. Може ли да го оправите?Благодаря.

Сега го пробвах,отваря си се.Занили си кукитата на браузера.


В тема:Полезни връзки за GLK

21 август 2022 - 08:35

Платих с пейпал,пристигна точно за 30 дни,пускат си и тракинг,да си следиш пратката.Общо взето за една седмица го бяха пратили,повече се мота по нашата митница,но на кутията пишат подарък и цена 10 евро,не са ми вземали допълнително пари.Пристигна с български пощи.


В тема:Мембрана за картерната вентилация на ом646 w204

21 август 2022 - 08:31

Не съм го снимал,но става лесно.С най голямата ти плоска отверка,започваш с повдигане от всички краища и капачката се маха.Старата мембрана на колата на жена ми беше скъсана на две места.Сега спи.


В тема:Полезни връзки за GLK

19 август 2022 - 08:56

Знаете че на ом651 и ом646 мембраната за картерните газове е част от капака на клапаните и се сменя целия,като трябва да се демонтират и разпръсквачите. Открих един завод в Украйна,който произвежда само мембрани и китове,защото по EPC и WIS на мерцедес въобще нямат укикален номер за да си ги поръчаш. Пристигнаха ми след малко повече от месец,изработката е уникална,както и пакетирането,ако някой има нужда оставям линк,излиза към 40 лева с доставката:

 

https://klifex.ua/en...9118-6510100630


В тема:Полезни връзки за GLK

17 август 2022 - 11:42

Понеже взе да ми зачезва много бавно антифриза,позачетох се из форумите и тубата за подобни болежки по ом651 и си заприходих от чужбинско маслен топлообменник,водна помпа и държача за горивният филтър,който е и част от охладителната система. Вчера с помощта на приятел,който има повдигач,за 10-на часа свършихме следното,източване на антифриза,установих,че в компесаторното казанче има маслени следи,във антифриза не се виждаха ,както и следи от антифриз във маслото нямаше,само нивото му се беше вдигнало на максимума,за което единственното ми обеснение е,че виновник е тъпата регенерация на дпф-а,която пълни в маслото дизел повече от колкото му трябва за подготовката на регенерацията.! Последва обстоен преглед на водната помпа и не установихме течове,затова и не я смених,ще остане като протече. От там едно 3-4 часово разглобяване докато стигнем до топлообменника,почистване на всичко по егр-а което свалих,почистване на водната магестрала,нов топлообменник,антифриз и масло. Ще покарам да видя,сега дали всичко е наред след толкова труд. 

Интересно ми е,ако някой има идея защо нивото на маслото се е вдигнало с поне 1-2 л. според мен,защото го бях сменял преди 7000 км с оригиналното на мерцедес и го бях оставил на половината от нивото?

 

Прикаавам едно видео ако ви се наложи подобен ремонт,да знаете какво ви чака

 

https://youtu.be/5-Ha030i3gY