Към съдържанието

  •  

LOvchepolski

Регистрация: 22 май 2015
Офлайн Последно: 27 май 2016 - 16:19:51
-----

Моите теми

Въпрос за обслужване 2.7CDI?

22 септември 2015 - 13:47

Така колеги дойде време за първата смяна на маслото на колата и се чудя какво масло да сложа, предишния собственик каза че е слагал 5w40 пълна синтетика.
А по каталог го дават 0w30 и 5w30, правя сметка, че двигателя е на над 200хиляди километра и за това се допитвам до вас..
Мисля да сложа 5w30 кастрол някаква златна серия излиза около 160лв 8литра. Та въпроса ми е какво масло да сложа и дали ако сложа 5w30 ще го похапва?
Колата е ML w163 2.7cdi - 163к.с.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Mercedes ML W163 не иска да пали - помощ

21 август 2015 - 09:14

Здравейте. Проблема се появи по следния начин. Светеха 2 лампи абс и ESP и srs откарахме я на майстор след което я закачиха на диагностика в мерцедес сервиз и казаха, че трябва нов датчик на напречното ускорение намира се под скоростната кутия. Сменихме го и проблема си остана. Откарахме я при друг майстор и първо сменихме ABS помпата и пак не изгаснаха лампите. След това сменихме серво усилвателя и AAM модула и пак не изгаснаха лампите.. майсторите стреляха на право.. след това сменихме модула с релетата и таблото и пак не изгаснаха майстора каза, че трябва нова инсталация.. и започнаха да я редят лека по лека. Оригиналния имобилайзер е отрязан още от преди това.. наредиха инсталацията и след това вързаха старата аларма (с имобилайзер) и колата запали не светеха никакви лампи.. До един прекрасен ден в който майсторите казаха, че мл-а не пали. Тяхната история е, че заваляло дъжд и тръгнали да вкарват колата и от тогава не ще да пали.. От тогава слагаха нова аларма .. някакъв преобразувател на имобилайзера и още не знам си какви неща.. И не пали. До дюзите стига 320бара нафта обаче дюзите не пръскат.. ток дава.. компресия има обаче дюзите не пръскат.. а те са електрически до колкото знам. Откараха едната дюза на стенд и имаше леки отклонения обаче беше чиста а майстора ме убеждава, че дюзите са спекли и за това не пали.. Колата след като дадеш на контакт в това положение изписва на таблото някакъв eror и с компютъра чистят грешката и като завъртиш ключа да запали, колата пали и върнеш ли ключа за стартера гасне и пак излиза тази грешка starter eror и ако не я изчистиш изобщо не пали. Със спрей за принудително палене колата пали работи минута и половина и гасне след като свърши спрея.. Помагайте колеги, че колата вече е 2 месеца там и не се знае нищо. Давайте предложения от какво може да е.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

 

мод: копирам съдържанието на втора тема по същия проблем, от същия автор.

Заради лампата на абс бас и esp сменихме датчик за напречното ускорение, abs помпа, aam модул, серво усилвател, модула с релетата и ново табло и пак лампите не изгаснаха.. майстприте решиха,че проблема е в инсталацията та я наредиха и нея обаче след като са тръгнали да я сглобяват колата е отказала да пали. Като изчистят грешката starter eror като завъртиш пали и след това като пуснеш ключа гасне и пак излиза същата грешка. Рязан е оригиналния имобилайзер пробваха с нов преобразовател на имобилайзера с нова аларма с имобилайзер и не става пак така. Като и впръскат спрей за принудотелно палене пали и работи докато не свърши спрея. Майстора каза че на диагностиката показва дюзи и той мисли че са спекли което не ми се вярва.. караха едната на стенд и е била с много много леки отклонения обаче си е била на ред.. колата е вече 2 месеца там и няма излизане. Някой ако е имал такъв проблем нека да пише, че ми е спешно!!! Благодаря! До дюзите стига 320 бара налягане обаче дюзите не пръскат....

Притриса при потегляне.

20 юни 2015 - 07:33

Вчера докато се караше, става въпрос за Mercedes ML W163 с ръчна скоростна кутия. Още от преди няколко месеца притрисаше обаче не се усещаше а вчера точно на един баир почна да тресе ама много загасих я и след 30мин като я запалих изчезна... Като се покара повече тогава се появява. Мен ме съмнява съединителя а пък един познат казва, че е някакъв тампон по предницата. Дайте мнения от какво може да е.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk