Ами за съжаление не можах да намеря никаде в България къде да никелирам броните - за да е добро покритието трябва да се свали старото покритие, да се запълнят всички вдладнатини (със месингов припой например), да се полира идеално повърхността, да се кадмира, да се никелира и накрая да се хромира. Сам се сещаш че тази последователност на едно място трудно ще стане. Ако ти се занимава мога да ти дам координати на хора, които могат да ти свалят старото покритие, други, които могат да я полират и трети, които да я никелират, но запълването на вдлъбнатините трябва да си го направиш сам, а и за съжаление тези места, за които пиша се намират в различни градове на България ...колега, и аз реставрирам 190 дизел-1961 год.
кажи моля те ако знаеш броните къде мога да ги никелирам
Сега в какво се състои реставрацията:
- изкърпване, антикорозионо покритие, сваляне на старата боя до метал, основа, поляританов шприц, основа за боя, боядисване;
- подмяна на повредени оптични елементи (лайсни, филтри на мигачи ...);
- нова кожена тапицерия на седалките, корите на вратите, таблото и волана; (старата беше изядена от мишки );
- нов таван (оригинален);
- ремонт спирачна система (оригинални ремонтни комплекти на мерцедес);
- смяна на всички консумативи и промиване на охладителна и мазилна система;
- боядисване джанти и тасове - остава да му купя нови гуми ;
- смяна на ауспусите и изгнилите тръби на изпускателната уредба;
- музика;
- аларма;
- централно заключване;
- и много други неща за които не се сещам в момента ....