Към съдържанието

  •  

Bladyle

Регистрация: 29 яну 2015
Офлайн Последно: 29 ное 2016 - 11:34:49
-----

Моите мнения

В тема:Е290TD софтуерно изолиране на EGR?

30 юни 2016 - 18:26

Самото турбо е изправно, освен да сменя клапаните да видя дали ща има разлика...иначе днес ги разкачах на работещ двигател да проверя дали работят и този на турбото имаше силен вакуум от самото начало, другия доста по слабо - това ли е правилното им разположение. Другото е че колата понякога на студен старт тръгва много добре и в последсвие се стига до лимп под.

 

Иначе и двата клапана са запушени за това което пита @/////AMG.

Един друг въпрос какво е това обграденото от снимката ?


В тема:Е290TD софтуерно изолиране на EGR?

30 юни 2016 - 13:09

и при мен е механично в момента, но колата върви само до 3000 оборота, така че искам да пробвам софтуерния мод. Това което съм намерил до момента е че MAF-a има следните кабели:

pin 1: ground
pin 2: 12V power
pin 3: MAF signal output
pin 4: ground

като това не е точно за Е290, но от прочетено разбирам, че ми трябва кабела, който е "MAF signal output" , който явно варира с напрежение от 1,5 - 5 V. Ако за това съм прав остава само да го намеря и проследя до ECU-то, само че ми се иска някой който го е правил да потвърди дали правилно съм разбрал нещата.


В тема:VIN Декодер

16 юли 2015 - 15:58

здравейте, може ли инфо за WDB2100171A329917