Проблема излезе от гаден бензин,запушен горивен филтър,довел до прецакана помпа.Сега следва смяна.Помпата даваше налягане 3 бара както когато работи на място на нормални обороти,така и при форсиране до 3000-4000 оборота
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: bojidar8911
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 5
- Разглеждан: 1752
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Добрич
Други данни
-
Автомобил
W210 E200 '95 - m111.942- 136 hp
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Проблем с W210 E200
24 февруари 2015 - 18:02
В тема:Проблем с W210 E200
24 февруари 2015 - 17:01
Днес е на майстор и ще видим.Закача я на СТАР и нямала проблем в дебитомера.Той смята,че е просто налягането на бензина и каза, че първо него ще замери преди да се хвърля на ремонти и големи суми.
В тема:Проблем с W210 E200
14 януари 2015 - 09:40
Ей сега погледнах колега,като че ли няма проблем около буксата.Но ако се наложи и инсталацията ще сменя,стига да ми препоръчате читав майстор в Добрич/Варна
В тема:Проблем с W210 E200
13 януари 2015 - 18:45
И аз си мисля за дебитомера,дросела е чистен и няма ефект.Инсталацията не е сменяна,но ако се наложи ще я сменя.Но ако е дросела ще държи ли оборотите на място на бензин,за това си мислч ,че не е той...Също така забелязах,че прави конденз в тръбичката която влиза в колектора ,който е между дебитомера и дросела.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: bojidar8911
- Privacy Policy