Здравейте, за много години първо , правя на един колега такова управление на климатроника, обаче все оказа проблемче както при колегата allagabal, Колата е E-класа w210 2001. Като го свържа работи идеално при пуснат климатроник, изключа ли го обаче тръгва на мах обороти. Даже като е изваден ключа сама се дава на контакт! Ще преработя схемата, обаче мисълта ми е че единия кабел на вентилатора е директно на "+" и през диодът D5 връща "+" и активира схемата ( без да е дадена на контакт). Какво ще се случи ако диодът D5 го махна или преместя между сорса и дрейна на транзистора ? за да не връща и ще си сложа едно реленце на управляващия кабел, при даден контакт тогава да идва сигнала от климатроника и да не върти въобще когато няма контакт. Може и да сложа едно резисторчето 1ком на гейта и маса на транзистора за всеки случай както бяхте предложили по горе. Ето една преработка, може и да се получи да го излъжа да не прави проблеми, ще тествам да видим дали ще има ефект http://s30.postimg.o...xybc1/image.jpg
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: worms3
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 1
- Разглеждан: 1407
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
STZ
-
Интереси
електроника
Други данни
-
Автомобил
X16XEL
1
Neutral
Инструменти
Приятели
worms3 не е добавил приятели
Последни посетители
#357866 DIY: Как да си оправим регулатора на вентилатора - "таралежа"
Публикувано от worms3
на 08 януари 2015 - 22:01
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: worms3
- Privacy Policy