Към съдържанието

  •  

Boych

Регистрация: 21 окт 2014
Офлайн Последно: 06 сеп 2024 - 14:56:51
-----

#397973 Когато манящинката стане изкуство, или изкуството се докосне до манящинката

Публикувано от Boych на 16 септември 2017 - 19:34

Ето този пич, Вовус Маляриус... също е Маняк-откачалка, и... заслужава внимание, защото както се казва от... нищо успява да прави нещо... Да не повярваш!

 

Вижте... дори абонамент за клиповете му с МВ... можете да си направите...

Само давам бисквитка!

 

 

или

 


  • 1


#397971 Когато манящинката стане изкуство, или изкуството се докосне до манящинката

Публикувано от Boych на 16 септември 2017 - 19:04

 

Не мен ми достави удоволствие и поех риска да го кача, макар че някой може и да ме е преварил вече (не съм проверявал). 

Оставам си само Наблюдател!


  • 1


#373196 Спират колите без застраховка

Публикувано от Boych на 19 април 2016 - 22:29

Аз казах че няма да споря. Нали си бъбрим.

 

На Salat Küchenchef,  специално  мога да кажа че привидно "държавата иска...",... но това е просто определена малка власт имаща група от т.нар. пирамида на властта.  Прав е Чирака от Силистра (в началото). И тук спирам.

 

Нека да поразсъждаваме обаче по-широко, като не се поддаваме на внушения!

 

Приемам че "неприкосновеността на собствеността, на живота и здравето" са важни и затова са в конституцията и слава Богу.

Но какво би казал, ако утре същата тази "държава" започне да иска задължителни застраховки от всеки един гражданин, защото просто е "гражданин" и... застрашава същата тази  "неприкосновеност на собствеността, на живота и здравето" на някои друг... "гражданин" със самото си съществуване? Дали го застрашава чрез автомобил, тухла, автомат, пояс от бомби или... подострена като клечка "мисъл" (да речем) като средство, няма значение, нали!... Огледайте се...(някои от оръжията на застрашаване да са ви неприятно познати и напоследък, за засилване на убеждението - зачестило използвани?!).

Просто става дума за вземане авансово и необосновано на още пари от една по-заможна група (на автомобилистите), която "има пари за вземане", щом кара коли!... (Защото има и такива, които нямат и няма какво да им вземеш, но прилагайки древния ритуал: "разделяй и владей" - крадеш от определени групи, като ги противопоставяш.)

Тук е  все пак Клуб на автомобилисти и трябва малко по-внимателно да следим нещата. Не че има значение, но все пак.  :closed

Следите ли потока на мислите и логиката!?

Е, ако правилно ги следите...

Забелязваш ли кое точно не се връзва (или кое "ще се върже", ако следваме тази логика до край) защото иначе - мислиш само на парче!

 

Пак казвам:  застраховката е принципно нещо добро, като допълнителна гаранция, но превръщането му в задължение нарушава равновесието и налива в канчетата на група хитреци.

И за какво става дума: Става дума за политическа корупция. (Веднага за общо спокойствие уточнявам: корупцията по този повод не е само в България, а е над национална...)

Пробутват този крив интерес навсякъде в Европа, е като европейци - набутаха ни... и нас.

И се чудим защо живота става по-труден и... безмислен, ами защото се поддаваме на индоктринация и внушения, които в крайна сметка ни струват едни добро-зорлем взети допълнителни пари от идеи на разни лобисти. (които обикновено дължат и то много пари и се чудят как да станат всички като тях...)

С тези пари от същата тази "група" се придобива отново мощ за пре потвържаване контрола над властта, нищо друго. И други гледам пишат за това.

 

Колкото до смисъла от застраховките - и те като всяко нещо могат да се изродят, (като и в случая на практика става). Практика няма да споделям, но се увеличава и е все по-скандална...

Ако си близко до структурите - може при нужда да бъдеш прилично обезщетен, но по-често е точно обратното.

По някога - (забележете - без да знаеш и без да си получил... си по-щедро обезщетен, но по отчетни документи) и т.н. и т.н., сещате се за посредниците  (и колеги) дето уреждат по-добри обезщетения... смрад!

Създава се нов обществен казан, който се "администрира" доста често за доста странни и "нецелеви неща". И се мятат и там "мераклиите" като мухи на лампа.

 

А е достатъчно да се спазва само един прост принцип - на равновесието (не на равенството!). Всичко друго - дебалансира.

 

В момента дебаланса е от това, че всички автомобилисти по дифолт са превърнати в нарушители! и поради това трябва всички авансово да внесат "гаранция" срещу правото да управляват автомобил, защото "принципно" са заплаха...

По-горе някои е сметнал една теоретична сметка, колко милиона е възможно да бъдат условно привлечени. Мъка. Да, тези дето са го сметнали правят на всички други живота ни мъка...

Не усещате ли смрадта?

На практика - от 10 %, до макс.  26 % от случайте на сериозни суми като обезщетения (по отделни години на статистика).  Като извадим и тези които са сериозни, но непълно обезщетени, извращенията и счетоводните хватки  в гилдията... са от 10 до макс. 16 %. Осреднено и реално 10 %. Останалите са си чист кяр. Но трябва да се мъчим всички 100 %...

А колкото повече "бензин в кръвта" имаш - толкова на по-голяма мъка си обречен... 

 

Е, аз имам електричество (в кръвта), ама чакам по-сгодни цени, за да хвана една "Тесла" па бой  по бензиново-газовката...  :yeah 

 

А в другото сте прави:

Никой не ти гарантира, че като имаш "задължителна застраховка", ако не дай си Боже нещо се случи ще бъдеш сносно (не напълно)... обезщетен!

Виж практиката. Тя е като тази за ГТП... за да е по ясно: Все повече извращения, недоверие и скандали. 

 

Аз поне я наблюдавам от няколко посоки и то от доста време. Дори и в нея се появиха едни странни "тъкалки", но да не досаждам с дълги теми.

 

Важното обаче, че авансово на ВСИЧКИ автомобилисти (пардонь, автомобили!) вече им прибират задължително по едни пари. (Това както искаш го наречи, но като резултат е с характера на нов данък).

Тук има още една несправедливост:

"Гражданската" е на автомобил, а не на водач....

Е, аз като имам 5 автомобила - няма как  да ги карам едновременно като водач. (В някои страни това вече го признаха, ето това е връщане в частично изходна позиция).

Т.е. който е в движение трябва да е задължен.

Схващате  ли поне "това" или и това е... "глупост" (че сметката е изсилена допълнително, за по-голяма събираемост...?

Те целта въобще не е в... реда и "безопасността на движението", а колкото се може повече пари са се съберат от "приспани" групи манияци?!

 

Накрая:

Аз с никого не споря, но споделям своята гледна точка, (като случаен НАБЛЮДАТЕЛ), докато си пия виртуалното питие.  :beer (чай...)

Радвам се, ако сте дочели "наблюденията ми".

 

Нали затова... си бъбрим. (За цаките, надцакването и прецакването). Та да си спестим (клубно) едни пари, за да остане от тях %  за членски внос...

 

Лека.


  • 1


#363926 Автоматични фарове на W210?

Публикувано от Boych на 17 юни 2015 - 10:29

Привет!

 

Искам да споделя (половин година по-късно)  че си направих т.нар. Фаросфетка.

 

Ето и впечатленията:

 

След запалване на двигателя 10-тина секунди (може да се регулира  като време) автоматично ми запалва (забележете) габаритите отпред, отзад и на таблото (съответно променя и на радиото Comand дисплея).

Особеното в случая е:

1. Със заводски ксенон съм на късите светлини и за да ги щадя, тях мога да ги запаля нарочно само ръчно;

2. Подмених си габаритите отпред с лед крушки (с товар вграден в тях), за да не дава грешки ( байпасирах оригиналните фасунги) и с нюанс на синя "ксенонова" светлина, като по този начин постигнах поне няколко неща едновременно:

- естетически уеднаквяване на нюанса светлини отпред (за целта допълнително си смених и дългите с HID обикновенни крушки) или габаритите, ксенона и дългите светят в еднакъв тон.

- щадя си ксенона;

- имам автоматични т.нар. "ДРЛ светлини", които работят едновременно с всички габарити (а не само отпред, както има разни предложения и в сумрак - тези амтомобили отзад са призраци)...

- по-силни габарити отпред (в резултат на лед технологията), помага и при паркиране, ако се оставят габарити "в ляво" или "в дясно";

- има изведен бушон и копче отстрани в бушонния отсек (до водача) за контрол, вкл. и изкл. на автоматичния режим, т.е. възстановяване на заводския режим.

 

Модула е български закупен от интернет, Пловдивска фирма Димов.

Поставен ми е също от майстор намерен в интернет в София с който доста експериментирахме с крушките докато нацелим подходящите: да не дават грешка, да светят достатъчно (обикновените габарити или крушки са слабички) и ако не бяхме успяли трябваще да вържа ксеноните което е другия вариант.

 

Тук е мястото да споделя следното:

Не подменяйте каквито и да е крушки в колата ако в резултат на подмяната авто-компютъра ви дава грешка! Пробвахме доста варианти и почти се бях отказал, освен това трябва да подменяте и фасунги, което създава допълнителни проблеми с промяна на ел.системата за да бъде "грамотна и без компромиси" интервенцията.

 

Като страничен "ефект", не е за мен "дефект" (затова и споделям): понеже моите "лед габарити" са крушки с по 16 отделни осветяващи единици всяка една се получи следното:

На едната крушка се оказа че изгоряха част от тези отделни лед единици (прекъсната спойка на връзка в самата крушка или нещо такова, защото принципно трудно горят), в резултат на което ми се появи на компа: малфункция или грешка, което първоначално ме вкара в притеснение защото не можах да открия какво е тъй като габаритът си светеше но по-слабо... И докато го намеря и забележа (една вечер) бая се чудех коя светлина (крушка по купето) ми дава сбой... или нещо не се бъгна! Разгеле открих че е пасажерския преден габарит една вечер като застанах пред колата - бре гледам че свети наполовина по-слабо от другия, помислих че крушката се е измъкнала от отвора - бръкнах и като да я намествам - гледам че половината лед единици не светят. Бях си взел две нови резерва и я смених - и компа заспа!

Реших проблема, който за мен попада в групата: "да превърнем всеки дефект в ефект"

Та така - ефектът е: Ако дори частично изгори габарит, което намалява светлинния поток през деня - авто-компа подава сигнал за оглед на изгорели крушки или с "намален капацитет", което си е доста "прецизен контрол".

 

В заключение:

Изключително съм доволен от тази модификация.

 

Впечатления от работата - Идеални!

 

Цената за мен излезе около 50-60 лв. при това с всички пощенски разходи, крушки и фасунги.

 

Ще съдействам на всеки който се интересува да си го направи на МВ S210.


  • 2