Към съдържанието

  •  

Experta

Регистрация: 26 мар 2006
Офлайн Последно: 12 юли 2006 - 12:12:18
-----

Моите мнения

В тема:Студен двигател гасне, трудно пали

16 юни 2006 - 23:41

Първо да ви благодаря! ;) Свалих Регулатора (разбрах че точното му наименование на английски е "The Auxiliary Air Valve" ) , едно към едно е с това ТУК и принципа е същия. Но някой има ли представа как може да проверя изрядността му - като пропускаемост на клапата и изредността на подгряващата спирала? Има също и възможност за регулация посредством един винт който движи клапата, има ли метод по който да се водя при регулацята (ако съотвено е изряден и има нужда само от регулиране).

В тема:Студен двигател гасне, трудно пали

16 юни 2006 - 10:35

Ще проверя този вентил, но ако наистина е от него не би ли се отразило това само на работата на двигателя на бензин, защото обороти не държи дори и когато е на газ, и си мисля да не е нещо от електрониките (не съм много запознат с тея работи предполагам само). Мерси все пак ще го проверя този вентил да видим дали е от него. :rolleyes:

В тема:Студен двигател гасне, трудно пали

14 юни 2006 - 10:52

Като загасне, без газ абсурд да запали, трябва да и зададеш малко. И пуснеш ли педала веднага гасне, отново.

В тема:Студен двигател гасне, трудно пали

14 юни 2006 - 10:18

Не знам, но мисля че при мен оборотите се нагласят ръчно от една врътка! Опитах но не променя нищо - при топъл двигател ги покачва, но като е студен си гасне. Тва с моторчетата май е на по новите версии. Проверих иначе и всички съедеинения мъркучета и разни - всичко изглежда изрядно, датчика за температурата замерих няма му нищо. :(

В тема:новият CL

28 март 2006 - 01:30

Ако ми го подарят не бих го върнал ;) , ама да имам парите за такава кола и да си купя точно тоя модел - НЯМА ДА СТАНЕ :blink:

Докато за това, ще си дам и последните стотинки.. :D

Публикувано изображение