- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: rossonero94
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 28
- Разглеждан: 1630
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Sofia
Други данни
-
Автомобил
W124 200E
Моите мнения
В тема:Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БС
24 април 2019 - 07:34
Нямам представа защо се получава така,споделям какво се случи при мен и как се оправи гасенето на цилиндри при максимално натоварване.Съгласен съм с това,че газта има пръст понеже няма втулки,нито на предните,нито на задните сонди. А проблема с генерацията е в това,че ги няма гърнетата и само с едни средни резонатори се получава по-голямо налягане на изгорелите газове,доста тскива мнения изчетох и според мен има логика. Относно шума,не е кой знае колко дразнещо,даже е и приятно,колата е доста добре изолирана явно.
В тема:Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БС
23 април 2019 - 15:46
Здравейте пак! След ходене по мъките и обиколка на какви ли не оторизирани сервизи,на своя глава реших да откача двете предни сонди и да видя поведението на колата. Изключих ги и колата заработи добре на бензин,без да бие тези мисфайъри на бензин при пълно натоварване,явно има нещо което бъгва тези сонди (предполагам газта),защото и без сонди забива на газ,но вече мята и други цилиндри,НО на бензин без сонди няма и следа от проблема,като колата работи повече от перфектно!
Какво мислите за работата без сонди на този мотор и освен леко повишен разход да очаквам ли друго? Самата ми газова не е ок и каквито и сонди да и сложа,си прави гафове и затова замислям временно да карам така.
Колегите с подобен проблем,първо да погледнат сонди/катализатори/генерация и след това да ръсят пари по мотора (разбира се ако не е свещ или бубина).Успех!
Става въпрос за М112 на ес класа 220 (3.2бензин). Възможен причинител на този проблем е и липсата на задни и резонаторни гърнета,при което се повишава налягането в изпускателната система и ел.блока гаси за да предодврати проблем в каталитика,аз лично съм на тръби и за това въобще се чудя дали да закачам тези сонди пак,варирането в разхода не ме притеснява толкова,колкото ме измъчи този проблем и прерових всички руски и американски форуми. Никой от майсторите не се сети да се фокусира върху генерацията и сондите,а чух какви ли не диагнози.Надявам се да съм помогнал или поне насочил,някой с подобен проблем
В тема:Проблем на бензин и газ с ML320
23 април 2019 - 15:41
Здравейте пак! След ходене по мъките и обиколка на какви ли не оторизирани сервизи,на своя глава реших да откача двете предни сонди и да видя поведението на колата. Изключих ги и колата заработи добре на бензин,без да бие тези мисфайъри на бензин при пълно натоварване,явно има нещо което бъгва тези сонди (предполагам газта),защото и без сонди забива на газ,но вече мята и други цилиндри,НО на бензин без сонди няма и следа от проблема,като колата работи повече от перфектно!
Какво мислите за работата без сонди на този мотор и освен леко повишен разход да очаквам ли друго? Самата ми газова не е ок и каквито и сонди да и сложа,си прави гафове и затова замислям временно да карам така.
Колегите с подобен проблем,първо да погледнат сонди/катализатори/генерация и след това да ръсят пари по мотора (разбира се ако не е свещ или бубина).Успех!
В тема:Проблем на бензин и газ с ML320
17 април 2019 - 04:49
Ами правиха тест с компресия,на който колата показа нормални стойности за годините си,а просто не знам къде вече да гледам..
Не съм откачал само сондата на тази глава и двете задни да видя какво ще е поведението на колата..
Не съм откачал само сондата на тази глава и двете задни да видя какво ще е поведението на колата..
В тема:Проблем на бензин и газ с ML320
16 април 2019 - 21:03
Здравейте! Съживявам още една позамряла тема!... Става въпрос за същия М112,само че в ес класа 220. Та и при мен бие мисфайъри на 4ти и 6ти САМО при максимално натоварване на бензин и на газ! Забива ми Р0300,Р0304 и Р0306,като последно гарнирано с тях ми метна и катализатор на същата глава (колата няма каталитици,но защо заби само единия?).Какво ли не се прегледа и смени:Свещи,бубини,дебитомери,Дросели се чистиха и какво ли още не.Последният ми ход беше да изпосменя всички гумички на инжекторите + проверка,която показа,че бачкат ОК и проблема не е в тях!Налягането в рейката е в норма. На живи данни,сонди,дросел и дебитомер бачкат в норми,но колата на празен ход притриса и на двете горива,а при напъване гаси въпросните цилиндри,САМО в едната (лява) глава,където между другото сондата е универсална бош,докато другата си е оригинална,ако има значение?... Не съм пробвал все още само да изключа сондите(задните) а защо не и предните и да видя дали в аварииният режим ще забива,защото със свален дебитомер ги мята отново все едно нищо не се е променило...
Задни сонди могат ли да предизвикат мисфайъри? И ако да защо гаси все едни и същи цилиндри в една глава,докато в другата всичко е нормално,а пак няма каталитик,разликата е само в сондите,но казаха,че няма проблем...
Какво остава да тествам според вас? Изкючвам да имам механичен проблем в мотора,понеже няма ни най малки симптоми за това според мен,а по скоро нещо му бъгва сериозно сместа и става страаашно.. Моля помагайте!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: rossonero94
- Privacy Policy