Привет колеги. Изпадна ми една доста причилна 124-ка с запазен интериор и ходова част за почти никакви пари. Проблемът и е, че мени оборотите, но не рязко както при прекъсване на свещ а плавно спадат и плавно се качват. След като напомпах педала на спирачката оборотите спряха да падат, а вместо това се закрепиха на 1200. Явно е вакуум. Другото по-неприятно е, че си изхвърля водата, като позагрее. Сцепена глава най-вероятно. Моторът е най-слабия 2000сс 122коня. Смятам че няма как да се хване от къде е развакумирана системата, а и да се влиза във филм с осовен ремонт е излишно при положение, че мога да прехвърля друг мотор от някъде.
Имате ли понятие от къде мога да купя друг мотор (може и по-голям да е 2.3 или 2.6) колко ще ми струва работата по прехвърлянето (сам няма да се захвана да го правя)?
Поздрави.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Gmbh
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 5
- Разглеждан: 1113
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
BMW
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Gmbh не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Помогнете насаждане на ДВГ на 124-ка
29 юни 2014 - 15:48
Колега в или около Виена
25 юни 2014 - 17:17
Привет. Чудех се дали случайно няма да ми излезне късмета и да се случи така, че някои от колегите тук да живее във Виена или в близост до Виена. Искам просто да мине (ако му е удобно и възможно) да погледне един мерцедес. Надъхал съм се да ида да го взема, но ще ми е много по-спокойно ако някой ми каже конкретно какво мисли за колата след като я е видял. Продавачът е частно лице, не автокъща.
Газ на Ke-Jetronic проблеми?
16 юни 2014 - 10:34
Привет колеги. Имам следното питане. Имам тук една дилема свързана с газ на W126 300SE. Колата е 1991г. с механична инжекция (мисля че е Ke-Jetronic). Колата е внос от Германия и естествено до момента не е чувала за газ. Съветвах се с един човек и той ми каза, че единствения начин да се спре притока на гориво към механичната инжекция е като се сложи клапан на бензинопровода, но това повреждало някакъв клапан ли буталце ли (не го разбрах точно а и той не се впусна в обяснения). Горивото смазвало тоя клапан, а остане ли без гориво, започвал да работи на сухо и се съсипвал за отрицателно време. След това неможел да направи вакуум и край с работата на колата на бензин. Са на мен не ми е ясно как работи Ke-Jetronic, но помня много добре (все едно беше вчера) че имах 124-ка с механична инжекция (точно Ke-Jetronic), имах си обикновенната газове уредба и колицата си вървеше и палеше и т.н. както на бензин така и на газ.
Споделете опита си в тая област, че да не го мисля и сънувам повече.
Благодаря.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Gmbh
- Privacy Policy