Към съдържанието

  •  

SandokanD14

Регистрация: 02 май 2014
Офлайн Последно: 21 юли 2019 - 15:05:30
-----

Моите мнения

В тема:Смяна на виско с ел перка

06 юни 2017 - 23:31

Оценявам гледната ти точка, колега. За товаренето наистина е тема на дискусия. Искам да уточня още няколко неща, може би един от основните ми аргументи да направя тази интервенция. Лятно време гася мотора на 86-90 градуса, водата спира да се върти и след няколко минути мотора вече е вдигнал почти 100 градуса, след което паля и веднага се завърта сравнително студената вода от радиатора. Моята перка съм я настроил да включва и на изключен мотор, като не допуска да се качи на 92 градуса. Също смея да отбележа, че датчика е отпред на стойката на термостата, отзад към 4-ти цилиндър при 100 градуса температура отпред никой не знае колко се вдига. 
Защо според мен е оправдано - допреди месец перката ми почти не се включваше изобщо, ако се включваше, то е при дълго каране градско. Общо взето е необходима само лятото. 
Относно харченето на ток - перката, която използвам е 200W, държа я на 80% долу горе, което е по-малко от едни фарове (къси и дълги). 
А за алтернатора имам един въпрос, в случай, че си по-запознат. Една кола един алтернатор един акумулатор, зареждане 14.1V примерно - ще има ли разлика в дърпането на мощност от двигателя при 12.5V напрежение и при 12.9V напрежение на акумулатора, мерени преди запалване? 


В тема:Смяна на виско с ел перка

06 юни 2017 - 13:03

Струва ми се, че не сте прочели внимателно темата. Купих си ново виско преди известно време и нямам проблеми с него. Този проект не е цигания от типа дай да спестя някой лев. Обяснил съм причините, поради което съм го направил.


В тема:Смяна на виско с ел перка

06 юни 2017 - 13:02

92 градуса смятам че е идеално (оригинално перката се включва на 94), Перките на климатика не мога да ги ползвам, защото предполагам, че модула за управление на перката ще се шашка, задето перката работи, когато уж не трябва. Иначе в темата съм описал управлението - терморегулатор на принципа на Arduino със собствен 10кОм датчик.
Относно побългаряването - не виждам проблем, считайки, че всички по-нови Мерцедеси са с перки - виското е остаряло - товари лагера на водната помпа и двигателя излишно и когато не е необходимо. Не съм и съгласен с парите - излиза по-евтино от виско, вярно е занимавка, но аз обичам да си ровичкам из колата. 
За едно съм съгласен - като надеждност няма как да стане като оригиналното, но няма как да се получи - както съм написал, това е най-рационалното, евтино и лесно решение.
Иначе всеки си има мнение, няккой хора не смеят едно болтче да сменят, ако не е оригинално .... Доста неща съм сменил по автомобила, включително вграждане на лупи във фаровете, нека да не са оригинални, аз се радвам на по-добра осветеност на пътя. Така и с перката - резултата надмина очакванията ми, колата реагира много по-добре и по-лесно при подаване на газ, особено на междинна газ се усеща. Досега не ме е предала, пък нека не е оригинално. Също така псевдо-мощният звук от виското, създаващ усещане за 5 литров мотор го няма - предпочитам истинския неподправен звук на компресорния мотор. 
Отделно думата побългаряване не е уместна в случая - да не би в другите страни хората да не се занимават с доработки и тунинг - всеки иска автомобила му да върви по-добре. Да не говоря, че колкото и да не ви се вярва има фабрични "грешки", недомислени неща конкретно в този автомобил, водещи до дефекти, за което ще напиша тема, когато ми остане време.
В заключение ще допълня, че нямам претенции за кой знае какви умения и знания по електроника, затова съм отворен и за нови идеи. Също в близко бъдеще планирам изцяло отстраняване на перките на климатика, защото рестриктират въздушния поток на така или иначе по-малкия радиатор. 
 


В тема:Смяна на виско с ел перка

05 юни 2017 - 21:00

Здравей, колега, аз ти отговорих и в другия форум. Но реших и тук да пусна линк, защото смятам, че би било полезно на доста хора. 
Ако модератор сметне за нередно, може да ми изтрие поста, а пък като ми остане време ще пусна и тук една темичка:
http://mercedes-bulg...erka-konversiq/


В тема:тресене на празен ход w208

05 юни 2017 - 20:58

Не давай пари за глупости, този проблем 60 хиляди км го търся, сменил съм почти всичко, което може да се смени и няма и няма оправия. Наблюдавал съм едно - с обогатяване на сместа по един или друг начин тресенето изчезва. Друг е въпроса, че при добри тампони на двигателя промяната в оборотите не би трябвало да се усеща с тялото. А факта, че в бг магазините не знаят какви тампони иска тоя мотор на това купе подкрепя твърдението ми