Ако питаш за релето за пренапражение (OVP Relay) - до акумолатора е - алуминиево с пластмасово капаче и предпазител (или два) отгоре - то захранва всичко важно що е в тази кола - като почне да старее и да прави бели - започват аномалиите ...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: bat_lambo
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 267
- Разглеждан: 5075
- Титла: Напреднал
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Силистра
Други данни
-
Автомобил
190D 2.5;
190E 2.8 Sportline;
190D 2.5 Turbo;
124 320E;
#421869 Светна лампа ASD
Публикувано от bat_lambo на 29 юли 2019 - 23:41
#421847 Светна лампа ASD
Публикувано от bat_lambo на 29 юли 2019 - 10:08
Хвани някой приятел и направете елементарна диагностика - ти окъсяваш отвън - той брои колко пъти ще мигне лампата вътре ... Да знаеш - с три проблемни АSD-та съм се занимавал и винаги проблема е бил в захранването на модула ... ASD модула (релето) се захранва от OVP релето (релето за пренапражение). Когато OVP релето остарее и направи студени спойки - не захранва като хората ASD релето ... а и не само него ... Т.е. все пак виж си кода - каква грешка ще ти даде - но няма да сбъркаш ако си провериш OVP релето - прегледайте го с лупата - има ли нужда от презапояване или не ... На последната която правих - презапоихме OVP релето - изчистихме грешката - ASD заработи нормално - покарахме и повече грешка не се появи
X 1
X X
5
X
X
X
To start the diagnostics connect terminal 1 to terminal 5 (ground) for
about one second, with the ignition on. The ASD light on the dashboard
will go out for two seconds and start blinking. Count the blinks for the
error code.
1 No error
2 ASD control unit defective
3 Brake light switch defective
4 Front left wheel sensor failure
5 Front right wheel sensor failure
6 Rear wheel sensor failure
7 All wheel sensor failed
8 Magnetic valve or brake light switch failed
- 1
#420262 Монтиране на шибедах
Публикувано от bat_lambo на 03 юни 2019 - 09:24
Гледах клип в който слагат шиби на 190-ка, която заводско няма ... След разоборудването на тапицерията разточкуваха ламарината на стария таван заварка по заварка и го махнаха ... като се маха само листа ламарина отгоре - всички греди и всичко, което поддържа структурата на купето си стои и не се бута ... после се точкува другия лист ламарина с дупката за шибедах от колата донор ... Общо взето това е нещо, което трябва много да си мрази човек колата, за да го направи ... то освен бронята за жилото, самото жило, кабелите и т.н. трябва да се прекарат и оригиналните дренажни тръби ... Ако нещо се обърка и не се направи като хората после ще тече точно от там от снадките, които се падат отгоре по ръбовете под декоративните лайстни на тавана ... с времето ще ръждясат и т.н. ... С две думи колега не се хващай - ще прозвучи грозно, но ако шибедаха е основното нещо на което държиш в 124 комби - то просто продай твоето и си купи такова със заводски шибедах
- 1
#416877 белег на шлиците на кардана W202C250TD
Публикувано от bat_lambo на 25 февруари 2019 - 14:55
Едната черта застава точно между отстрещните две - ако преместиш с една шлица зацепването - ще избяга много на страни - има само една вярна позиция
- 3
#411696 6 скорости на 124-ка
Публикувано от bat_lambo на 02 септември 2018 - 15:52
Колега Fester - ако си с оригиналния механичен инжекцион на М103 ти трябва просто двумасов маховик с три секции отзад - от М103 (ти даже може и в момента да си с такъв - зависи от модела кутия и коя година колата ти е слязла от конвейра). Ако колата ти е по-стара и си с плътен маховик - просто го смени със същия пак от М103 само че демпферен - със три сегмента на гърба. Ако нямаш аз имам два такива ще ти услужа
- 1
#408562 трудно палене при топъл двигател
Публикувано от bat_lambo на 14 май 2018 - 16:29
Прежали някой лев за газ и един свободен ден и карай до Варна до Ицо Мерсинков да ти я направи като нова - като предварително си запазиш час
- 1
#408335 Let the music play!
Публикувано от bat_lambo на 07 май 2018 - 20:48
- 1
#406713 Интересни филмчета с Мерцедеси.
Публикувано от bat_lambo на 27 март 2018 - 13:11
- 1
#404030 Това реле за какво е? (бръжди че чак го чувам в купето)
Публикувано от bat_lambo на 31 януари 2018 - 20:11
ELR-то релето ти контролира празния ход (автоматичния смукач). Като я запалиш - работи да речем на 750 оборота - като позагрее малко - пада примерно на 650 оборота ... На атмосферните дизели - този тип "смукач" е решен с вакуум ... на турбодизелите от тази ера - накрая на помпата има една букса отгоре - двупинова - кабела от нея отива точно в това реле ... Колата последно 300 дизел ли е или 300 турбодизел ... Ако си решил да пробваш дали тази джаджа работи - просто в движение на празен ход извади буксата от края на помпата и ще видиш как оборотите падат до 400 и едвам се държи да не изгасне ...
- 1
#403822 От механични към ел.стъкла
Публикувано от bat_lambo на 29 януари 2018 - 10:40
Колега, малко късно ти виждам темата - сигурно вече си се оправил, но все пак да си кажа - имам за продан цял комплект - инсталацията + плочката за копчетата + 4-те ел. стъклоподемника + комфорт модула със стойката и т.н. ... (за 124 седан) + възможността да ти обясня кое как защо - и да си монтираш всичко сам ... Да знаеш, че на предните и на задните врати на корите ще трябва да запушиш дупките от ръчките, което става лесно - номера след това е да си намериш другата пластмаса, която стои около дръжката на задните кори (по-дългата пластмаса с дупка за копчето на ел. стъклото) и да монтираш на твоите задни кори ... Ако проявяваш интерес ми пиши л.с.
- 1
#403202 Закупуването на МВ W124 купе 300 CE
Публикувано от bat_lambo на 19 януари 2018 - 11:44
Щом колегата е мерцедесаджия, няма смисъл да го лъжем -> Хубав 320CE = 10 бона
- 1
#402395 W124 с 230 kompressor
Публикувано от bat_lambo на 27 декември 2017 - 11:12
Точно така - то донорчето беше 230Е нали така ... И отазд ще бъдеш с малко по-голямо гумено каре и готово (от средния размер на снимката ...) ( от ляво на дясно: ;;200Е/200Д;; 230Е/260Е/250ТД;; 280Е,320Е;; )
- 1
#401277 Електрическа щора на
Публикувано от bat_lambo на 02 декември 2017 - 11:20
Колегата nostradamus e прав. В mbworld колегите от чуждите форуми също пишат, че не става ... И отделно видях и двата вида щори - за купе и за седан - остави, че кората е различна заради формата на стъклото, ами и самата щора няма нищо общо - различни са ...
- 1
#400510 Проблем с ръчна ск. кутия
Публикувано от bat_lambo на 13 ноември 2017 - 16:58
Преди да се хвърляте на скъпи ремонти - съединители, кутии и т.н. ... винаги можете да налеете едно свежо масло .. ей така за едната проба (особено ако е започнала да прави този проблем със захладняването на времето) ...Не ангажирам никого с мнението си естествено - просто споделям.
- 2
#400157 Недостатъци и слабости на W204
Публикувано от bat_lambo на 03 ноември 2017 - 12:15
Имаме бус с ОМ651 до сега сме нямали никакви проблеми,чукам на дърво.Вчера сменихме веригата ,че беше леко разпъната на 380 000 км което за едноредова верига е добро постижение.Като през тези изминати километри винаги е бил претоварен и настъпван яко от шофьорите.
Ами явно имате късмет, от другия форум един колега се оплака, че неговия бус с ОМ651 строшил колянов вал на 290 000 км. ... Като цяло съм чувал, че са с делфи дюзи, делфи компютър, едноредова верига, калпаво окабеляване, слаба карантия и т.н. ... общо взето плащаш за мерцедес а получаваш фиат (да не се обиждат ако има колеги с фиати)
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: bat_lambo
- Privacy Policy