- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: emmotoss
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 65
- Разглеждан: 3027
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
c180K (w203) , 2005 година
0
Neutral
Инструменти
Приятели
emmotoss не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
26 февруари 2024 - 15:47
Ръчка е колата, кара се почти изцяло извънградско. Километрите и не са много. Имам я от почти нова и съм сигурен в километрите. Имам кофти опит с т.нар. специализирани фирми за рециклажи, та мислех да си го направя сам. Рециклирал съм си на бус VW стартер, който беше с лагери, не с втулки - почиствате, смазване, нови четки с четкодържателя на Бош и работата заспа.
В тема:Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
26 февруари 2024 - 15:33
Има ли за този стартер отделно четки и четкодържател да се продават? Бях проверявал преди време от любопитство понеже си правих алтернатора(реле и шайба сменях) и се присетих, че няма да е лошо по някое време да си видя и стартера превантивно, понеже релето на стартера се прецака по време на дълъг път и се прибрах на магия(ту зареждаше, ту не), но не намерих да се продават отделно части за стартер.
В тема:Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
24 февруари 2024 - 19:42
Едно последно питане. За да се смени целия обтегач на пистовия ремък се сваля компресора, демек сега е момента. Само че моят си работи перфектно и съм му сменил само ролката с Ina. Дават ли фира тези обтегачи, при условие, че май са просто една пружина вътре и има ли смисъл от смяната му?
В тема:Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
24 февруари 2024 - 19:37
Благодаря за съветите!
За гарнитурите съм го предвидил. Ще взема 4 малки за колектора, за дросела гледам че са две по каталог - една гумена, наподобяваща о-пръстен и една плоска с 4 отвора- не съм сигурен дали са ми необходими и двете. О-пръстени за инжекторите се надявах, че ще ми се размине ваденето, но явно не и ще предвидя да взема 4 о-пръстена. Предвидил съм всички уплътнения да са на Elring, а картерната вентилация да е оригинал. Иначе торкс болтове ги отвивам без проблем със звездогаечни ключове. Имам и два комплекта торкс вложки - на 1/2 и на 1/4. За съжаление нямам гедоре на 3/8.
За гарнитурите съм го предвидил. Ще взема 4 малки за колектора, за дросела гледам че са две по каталог - една гумена, наподобяваща о-пръстен и една плоска с 4 отвора- не съм сигурен дали са ми необходими и двете. О-пръстени за инжекторите се надявах, че ще ми се размине ваденето, но явно не и ще предвидя да взема 4 о-пръстена. Предвидил съм всички уплътнения да са на Elring, а картерната вентилация да е оригинал. Иначе торкс болтове ги отвивам без проблем със звездогаечни ключове. Имам и два комплекта торкс вложки - на 1/2 и на 1/4. За съжаление нямам гедоре на 3/8.
В тема:Гарнитура- корпус на маслен филтър m271
24 февруари 2024 - 07:11
Благодаря колега! Не е гарнитура на капака на клапаните. Първо я проверих, второ съм я сменял миналата пролет, понеже обслужвах колата и реших да си погледна веригата в какво състояние е. Новата е Elring.
Иначе щом се сваля и компресора задължително ще си предвидя повече време за процедурата.
Иначе щом се сваля и компресора задължително ще си предвидя повече време за процедурата.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: emmotoss
- Privacy Policy