И така,почистена клапа,дебитомера е в комутатора,под съда за чистачките,почистени вакуумни маркучи.Сменени свещи и кабели,работеща лампда сонда,работещ датчик за температура на входящият въздух,сменен термостат,проверка гарнитура на главата.Болката остава,занижена мощност и загряване,бедна смес,масло не гори грам.Преди няколко дни при първоначално запалване 40 секунди не можа да събере цилиндрите,после се оправи.Според мен дросела е отишъл нацяло,други предложения???????????
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: KIMO77
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 7
- Разглеждан: 859
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
karlovo
Други данни
-
Автомобил
c180 93
0
Neutral
Инструменти
Приятели
KIMO77 не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите мнения
В тема:Проблем с оборотите
18 февруари 2014 - 15:09
В тема:Проблем с оборотите
15 февруари 2014 - 20:17
Супер,благодаря за инфото.
В тема:Проблем с оборотите
11 февруари 2014 - 20:02
Възможно ли е моята цетка да няма дебитомер???? 93 година е.
В тема:Проблем с оборотите
02 февруари 2014 - 18:59
Днес почистих клапата,колата заработи на място много по-добре,нямам път да я покарам за да видя наистина дали има промяна в мощността.Говорят за някаква цедка след клапата,аз такава нямам възможно ли е това?Веднага след гумения маншон влиза в смукателите и нямам никаква цедка смед дросела.Беше ми позапушен вакуума към клапата,по скоро отвора в самата клапа.Сега остава да покарам малко,но като че ли колата има промяна за 5,6 км в положителна посока.Едно голямо БЛАГОДАРЯ!!!!
В тема:Проблем с оборотите
30 януари 2014 - 10:59
Веднага щом се пооправи времето ще го зачекна и ще пиша какъв е резултата,но някак си не си представям толкова мощност да се загуби от зацапана клапа.Компресията е ок,масло не пипа,свещите са леко черни,не са керемидено червени.Понякога зимата пали от 2 път и докъто позагрее забива муцуната при подаване на дълбока газ.Видях се в чудо,в ,,най-елитните сервизи "съм я водил и никой не я оправя,сигурно в пари купих още една.Вече започна да има сантиментална стойност тази кола,но пък когато беше наред,бях супер доволен.Но така или иначе никой до сега не е пипал тази клапа,катализатора го махнаха и колата не се отпушва и тва е.Трябват и 10 км да набере 160,а преди за няколко стотин метра и беше в точка.А от към ходова част и вътре си е префектна и затова не ми се продава,щото за 2500 3000 лева ще трябва да взема някой по-голямо ,,бърде" и всичко започва пак от начало.Благодаря за съветите,ще държим връзка.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: KIMO77
- Privacy Policy