Скоро се спука маркуча за високото налягане на фреона(от компресора до кондензатора(налягането там стига до 30 атм.))Маркучите ги направихме като нови(това начинание направо ми взе здравето).
Та да си дойдем на въпросите.Климатика работи,но е малко по шумен спрямо преди това(изключвам всякъкви интервенции спрямо "майстора",колата без надзор не я оставям при такива хора).Може да е от това ,че сложихме един килограм фреон при положение,че сме изолирали малка част от кондензатора(маркучите са със същия размер).Мисла тия дни да махнем 100 грама.
Да обаче на духалките по средата където се мери темперетурата не пада под 15 градуса.Налягането на кондензатора достига по високи стойности при средни обороти-25-30 атм.(това при покой на автомобила и включена перка на климатика(външната)),а при ниското налягане(в радяторчето(не се сещам как точно му е името ) дето е в купето) атмосферите са 4(атм.).Консултирах се с друг "специалист" по климатични системи и той ми отговори че вариантите са три-фалшив фреон (R12-стария,който е забранен),не достатъчно охлаждане(задръстени радятори от буби и такива гадости или перката за кимаТока) и третото–предозиране с фреон.Да спомена,че климатика може би е поставян допълнително,въпреки че изглежда фабрично монтиран.
Друго-днес направих и малко експерименти.Докато работеше колата на 2300 об/мин(подпрях лостчето на педала)с включен климатик отпред поливах кондензатора с вода и резултатите бяха налице-вътре на духалките температурата падна до 6-7 градуса.Последва миене на двата радятора с обезмаслители-многократно.После установих,че перката работи с по слаби обороти,когато включва от командата на датчика,който се намира на дехидратора(там налягането е същото като в кондензатора) при 20 атм.Същата перка и подавам ток директно от акумолатора и е с двойно по високи обороти,направо ще литне.Помислих датъика да не би да е "сдал багажа",но от там е само командата и после в релето.Та пробвах с друго реле-греда.Почна се проследяване на кабелите и се натъкнах на някакъв реостат(на снимките) или нещо таков.Та продължих с пробите и оставих колата да работи на място(климатика отново бе включен).В момента в който включи перката да охлажда направих мост на тая джаджа и...алелуя-перка зацепи на яките обороти.Съответно много по-бързо изключи понеже охлажда по-бързо.Прекратих пробите и потънах в размисли.Каква е функцията на тва кафяво коп


Моля помагайте с всевъзможни отговори.
п.п. Има и още въпроси,ама вече блокирах,пък и е 2:30 през ноща спи ми се.