Към съдържанието

  •  

Бобец Котец

Регистрация: 26 дек 2013
Офлайн Последно: 31 яну 2014 - 03:44:46
-----

Моите мнения

В тема:Чип на CLK

26 януари 2014 - 02:57

Мерси ! Като тръгна да сменям свещите определено ще ги обмисля като вариант. Иначе извинявам се малко се отклонихме от темата от чипосване на CDI на свещи за компресор ... :D


В тема:Чип на CLK

25 януари 2014 - 19:33

Мерси doich.  А тия NGK свещи не са ли за газов инжекцион ? Ако са предназначени за бензин, можеш ли да ми дадеш линк да ги погледна и евентуално ако има възможност да намеря в Германия.


В тема:Чип на CLK

25 януари 2014 - 16:55

Прави сте колеги. За 20 коня не си струва риска. Най-малкото като ги качиш тия 20 коня за една седмица ще свикнеш и няма да правиш разлика. А за 320 и 430 всичко хубаво ама са се автомат, а аз без ръчка не мога особено тия стари автомати без ръчен режим... Другия вариант, който съм мислил е спортен въздушен филтър и спортни свещи http://www.atb-tunin...etail-11139.htm нищо пари са. Доколкото знам да качи 10-15 коня макс ама като че ли не е толкова важна мощността. Просто мотора диша по-свободно и работи по-спокойно.


В тема:Чип на CLK

23 януари 2014 - 23:57

Според мен най-добрият вариант е да се пипне колата на място. Има отлични отзиви за Madness Motorsport в Пловдив. Аз в следващата отпуска ако се прибирам с моята кола бих скочил до тях с удоволствие до тях първо една диагностика, след това замерване сток на мотора и след това софтуера се пипва кадърно аз бих качил моята с 20-30 коня, повече ми се вижда зор за мотора. Тия готови чипчета и пауър боксове ми се виждат ташак най-малкото защото са универсални, а според мен е най-добре всяка кола да се настройва индивидуално.


В тема:W208 vs. W203 coupe

06 януари 2014 - 00:22

Аз лятото като взех моята 208ца в немско ми направи впечатление, че 203ките CLC са по-евтини от читави 208ци. Но малко ми бие на фризьорска кола и интериора изглежда боклучав и пластмасов. Единственото, което ме блазнеше в 203 е, че е по-лека от 208цата и мотора е същите коне демек се предполага, че бяга повече. А към бъдещия купувач - пич ако си мислиш, че ще намериш читаво CLK за цифра около 4800-5000 лева явно си голям оптимист. Аз като избирах моята много лесно си ограничих избора: най-мощния възможен мотор с ръчна кутия демек 230К и задължително фейслифт толкоз, оттам нататък се водих само от състоянието, а не от екстрите и резултата е на лице - взех си страшно запазена и надеждна кола, но бедна от към екстри, платих 4800 ама в евро и не съжалявам грам.