Към съдържанието

  •  

peshaka

Регистрация: 19 дек 2013
Офлайн Последно: 05 фев 2018 - 12:05:13
-----

Моите мнения

В тема:VIN Декодер

14 септември 2014 - 13:26

Благодаря ти изключително много! 


В тема:VIN Декодер

12 септември 2014 - 11:20

Намерих си грешка във ВИН-кода. Вместо 6, трябва да е G.

 

WDB2010291G027538

 

П.П.:Не успях да намеря бутона редактирай, затова написах още един пост.


В тема:VIN Декодер

11 септември 2014 - 23:14

Здравейте, колеги! Днеска ходих да оглеждам една черна W201 със M103 2.6 двигател от 92 година. Колата е със ръчна скоростна кутия, ASD диференциал, предни ел. стъкла, ел. огледало и шибидах, кариран салон в уникално състояние. Капарирах я вече, но ще я доплатя и взема във вторник или сряда. Продавача е руснак търговец и за моя сигурност, бих желал да проверя ВИН-номера, да не се окаже, че колата е червена 1.8.

WDB20102916027538

Благодаря предварително и приятна вечер на всички!


В тема:Мнения за Mercedes Sprinter ? (2006-2013)

19 юни 2014 - 07:02

Продаденият беше със стария мотор с една турбина - ОМ 646. Двигателят при 313 ЦДИ след 2009 година с две турбини има обозначение ОМ 651.


В тема:Мнения за Mercedes Sprinter ? (2006-2013)

18 юни 2014 - 07:18

Колега, огледай турбото за луфт и течове. Имах Спринтер 313 ЦДИ, 2008 година, продадох го на 150 000 км и следващия собственик след 10 000 км каза, че му е гръмнало турбото - нещо по охлаждането се е развалило, турбината е прегряла и от там нататък се сещаш. 2013 година взех нов Спринтер 513 ЦДИ - 60 000 км засега нямам никакви проблеми.

Също така съветвам, преди закупуване на автомобила, да я закараш в Балкан Стар или доверен сервиз за пълна диагностика със Стар Диагноза. По този начин, ще си му видиш болежките, дали е връщан километража /ако го купуваш от автокъща/ и евентуално неизтрити грешки отпреди.

И също имай предвид, че този вид двигатели вървят само с гориво от бензиностанцията. И двата буса съм ги зареждал само и единствено на Лукойл, и досега съм нямал никакви проблеми откъм гориво. Ако се сипе гориво с примеси /вода и разни такива/, компютъра вкарва буса в авариен режим - половината мощност и ограничител на оборотите на 3500, което сам се сещаш, не е приятно.