При мен си дава реле шофьорска врата.Аз съм пас, понеже не искам да изпадам в налудничави теории, без да се прочете колата.
Струва ми се странна подмяната на модул, който работи, особено на ESP модула. Като цяло съм противник на подмяната на модулите. Много рядко дефектират на практика, както и инсталациите по автомобилите. Обикновено го налага грешно "четене на диагностика", понеже не винаги диагностиката може да посочи конкретен компонент, който създава проблем и "грешката" стига до модула само.
Защо е направено така, е дълга история.
Конкретен пример: незаключваща врата при друга марка автомобил блъска грешки в DCM (Door Control Module). Причината не е самия модул, но той е последния елемент, който "отговаря" по веригата. При тестове на всеки елемент през DCM-a, се оказва едно микроключе в бравата. Самото ключе не може да отговори и грешката остава като дефектен DCM на пръв поглед.
Силно се надявам да не е била това причината да смените ESP модула и да пазите стария.
Понеже сте в София, пишете едно лично съобщение на колегата gelevp, ако има възможност и желание да изчете колата.
Изпратено от моят ART-L29 с помощта на Tapatalk