Та,малко предистория, колата имаше странен проблем, колкото по-топла е толкова по-дълго време и беше нужно да запали, на диагностика излизаше единствено датчик колянов вал. Смених датчика изчезна грешката но проблема остана. След малко съветване ми беше дадено като идея да сменя ГНП ( а.к.а помпата за високо налягане но ми е по лесно ГНП ) сменихме помпата и се появи същинският проблем.
Колата започна да губи мощност и се появи звук като на чукащ аванс и невъзможност за вдигане на повече от 2500 пборота с тенденция за намаляване. Когато е на място веднага след запалването ако се подаде газ до долу се изфорсирва до край тоест около 3200 оборота след 3-4 "напомпвания" на педала на газта мотора успява да стигне едва до 2100 оборота или по-малко и се появява силно тресене ако се остави за около 2 мин работа на празен ход мога да повторя горе написаното.
Веднага разменихме ГНП-то със старото, бяха сменени клапан и датчик на рейла, но проблема остана. Подмених 6те дюзи което реши проблема с трудното палене, но остана по-сериозният с невъзможността колата да се форсира.
На диагностика ( launch ) не показва никакви кодове, на живи данни налягането на рейла е точно колкото му трябва поне така пише ( около 250 при палене и стига до към 1100 при подаване на пълна газ)
След кратко ровене в гугъл не намерих нищо което дори малко да прилича на моя проблем за това
ТЪРСЯ професионална помощ след като в няколко сервиза ми вдигнаха рамене ми трябва някой в София да удари едно рамо било то и само с идея
radi B
Регистрация: 30 яну 2007Офлайн Последно: 02 сеп 2019 - 23:15:36