Към съдържанието

  •  

Боряна Георгиева

Регистрация: 18 ное 2013
Офлайн Последно: 19 ное 2013 - 22:39:50
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с палене ML w163 270 CDI

19 ноември 2013 - 21:19

Колежке, проверете трите вероятности от първият ми пост.

Да , записах си ги , ще проверя утре :)


В тема:Проблем с палене ML w163 270 CDI

19 ноември 2013 - 21:11

NAV1 - Не, запалил ли е веднаж, кара идеално , няма значение колко пъти ще спра. Забравих да спомена, че днес запали от 1 път!  :wacko

В тема:Проблем с палене ML w163 270 CDI

19 ноември 2013 - 18:57

CarlBenz - В Пловдив съм била в на Ауди сервиза, в Мерцедес-бенц "ТЕК" Георги Китанов, Авто- електро сервиз Динамик.

Върху двигателя се намират точно, пренасяли нафтата .

Вай Басо- Когато пали трудно не дими и не мирише никога . 00700- Не няма никакъв  теч на гориво или масло.

В тема:Проблем с палене ML w163 270 CDI

18 ноември 2013 - 23:13

Здравейте. Никога не съм участвала във форуми, но сега ми се наложи, защото съм в безизходица. Жена съм, надявам се да успея да Ви обясня, какъв е проблема и да ме разберете. По същество:

Юли месец 20013г. си взех кола 2 употреба от Италия внос- Мерцедес МЛ 270 ЦДИ - 2000г. Започнаха постоянни проблеми и стоене по сервизите. Сменила съм скоростна кутия /автоматик/, Нов акумулатор- "Бош" , тръба която стои отпред на турбото, и някакви тръби за въздух към двигателя. Сменени са свещи, филтри , масла, всичко което е необходимо. От месец и половина се получава така,  че понякога пали от първич път, понякога не. В началото го правеше само сутрин, но след това при всеки опит за запалване. Случваше се да запали от 1 път сутрин рано / 9 градуса/, но не палеше към 12ч./ 20 градуса/. От Благоевград съм, но живея в Пловдив. И в двата града са я закачали на компютърна диагностика, на която не показва грешки/3-4 пъти/. Сменях горива от различни бензиностанции/ Дизел/, слагала съм светлинна газ. Имаше период от последните 2 седмици , не ми беше плавила проблем- запалва веднага. Но днес/18.11/ и вчера , пак започна да не пали. Като завъртя ключа- тъкмо да запали и изгасва, и на втория пат се започва едно продължително държане на стартера докато не запали. Случвало ми се е от 8 път да не запаля. Всички майстори са озадачени, какво се случва. Прибягнах към форумите. Моля , някой ако може да помогне да пише. Днес бях в официален сервис на мерцедес в пловдив- не показа нищо на компютъра. Казаха ми че трябва да сменя някакви малки тръбички под капака на двигателя, като се отвори се виждат/7-8 на брой/ около 330 лв/работа 80/.  Това е бил проблема, може би. Някой ако се е срещал с нещо подобно, моля да ме посъветва и помогне. Много благодаря :(