Здравейте, колата е W220 320CDI 2000г.
Днес си ръчках бушоните под задната седалка и след това се появи глупав шум в колонките като сложиш ключа и изчезва или като включиш радиото или като запалиш. Но това да кажем, че не е проблем, проблема е, че след това спряха да работят копчетата ESP/окачване/дигане на колата/аварийки/заключване от вътре/парктроник.
Проверих дали не съм смачкал някой бушон - не, всичко си е на място, няма изгорял бушон. Пробвах с махане на клемата от акумулатора, после волана - ляво/дясно, изчисти си грешките за ESP и тн, обаче това не иска да работи.
С кеф бих я закарал на диагностика, но там където съм - няма, скоро се прибирам в България, но главния проблем е, че колата се дигна до горе, окачването стана доста твърдо и ме е страх да не го убия за тея 2500км дето ми предстоят и те съвсем не са по германски аутобани, а са по Украина и Русия.
Някой някакви идеи? Единственното което намерих е, че може да е SAM, обаче всички които им е създавал яд SAM-a, не им е работило подгряване на седалката, парното за краката ( копчето до скоростния лост ) и други функции.
Предварително благодаря.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: rusnache
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 2
- Разглеждан: 1007
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
rusnache не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Проблем с аварийките и ESP/Парктроник/Заключване W220
26 февруари 2014 - 18:52
W220
16 ноември 2013 - 12:36
Здравейте на всички,
след 2 месеца четене на български, руски, немски и американски форуми пак не стигнах до желаната информация, същата е двусмислена и при майсторите, та се реших да питам и тук.
Да започна от това, че ми трябва колата за около 1 година, в която ще бъдат минати около 70-80 хиляди километра. След многото чете ми се появиха няколко въпроса:
1. Толкова ли е зле, ако колата бъде до 2000г. - четох, че имат проблеми с ролките ( бързо износване ), проблеми със скоростите ( игления лагер ), проблеми с електрониката. За Airmatic-а не питам, ситуацията ми е ясна, искам или не ще го правя, освен ако не е правен преди продажба.
2. Тъй като не открих много полезна информация за здравината на турбото на дизеловите агрегати, а именно 320CDI 224 коня, а само информация, че двигателя е вече ( ако въобще има нещо вечно ). А и не открих кой знае каква информация за капризите му относно качеството на горивото. Тъй като колата ще се кара в Русия, Украйна и Беларус, а за качеството на горивото там не искам да говоря, тъй като дали ще заредя на Лукойл или безименна бензиностанция разлика особена няма ( опит от каране на бензин в продължение на 13 месеца ), ми е много важно да знам колко е капризен от към качество, защото колкото и да се старая, няма да намеря дизел повече от евро4 ( в европа уж спират евро4 от към 2006-та година, така, че дизеловия би трябвало да работи на евро4 без драма, но все пак ). Ясно ми е, че ще си чистя дюзите редовно, но все пак.
3. Някой има ли опит с бензиновите коли с газов инжекцион ( принципно не ме притеснява цената на бензина в Русия и Беларус, но в Украйна е почти БГ цена и 18-20 градско са ми в повече ), защото ходих да гледам 5 коли, от които 3 въртят по 10-15 секунди преди да запалят, но оправданията на собствениците бяха - абе тя е малко за свещи, абе те кабелите са ми малко зле. Та искам да знам, до колко тези коли позволяват газ. Четох в немски и френски форуми, че проблем няма, но все пак.
4. Какви планови ремонти мога да предвидя за около 70-80 хиляди километра? Въпроса идва от там, че в Русия частите са около 80% по-скъпи от България, отделно, майсторите там са тема, която не искам да обсъждам ( бяха готови да ми пробият с отвертка капачката на масления филтър на Ц класа 97-ма година, понеже не знаеха, че това е само капачка ), отделно в страна в която извън Москва и Петербург най-разпространените коли са Лада, Форд, узбекистанско деу и тагаз ( Москва ще ми е на около 800км и е малко трудно да ходя за ремонти там ), сервизите гледат на такива коли като на летящ кораб, та идеята е какво да сменя в България, за да не пиша после тук - Пичове как да си сменя сам носача или биалетка и от къде да си купя стар диагностика по-евтино.
5. Изхождайки от горните въпроси се появява един друг - все пак да бъде W220 или да се ориентирам към W211, като кола с малко по-малко електроника и места за дефетк. Моля да не се пускат съвети за покупка на друга марка, също и за покупка на W140 или W210 - обожавам и двата автомобила, но за необходимите ми цели са неподходящи.
Благодаря на всички за помоща!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: rusnache
- Privacy Policy