Към съдържанието

  •  

Kiril Harizanov

Регистрация: 16 ное 2013
Офлайн Последно: 20 юли 2022 - 08:13:28
-----

#413787 NTG1 TV Tuner - търся някой за тестване..

Публикувано от Kiril Harizanov на 14 ноември 2018 - 10:01

Здравейте колеги,

 

Както знаем тези от нас, които имат телевизия във W211, W164, W219 и даже някой W221, имаме опцията за аналогов или цифров тунер.

VIN кодовете им са съответно 860 за аналогов тунер и 863 за аналогов+цифров.

И двата вида се намират в багажника над навигацията, като по-интересното е, че и двата имат видео входове.

В менюто на телевизията има избор TV / DVD / AUX1 / AUX2, като идеята е, че можем да включим каквото и да е по CVBS (composite video) отзад в тунера, без значение цифров или аналогов е той, и да го възпроизвеждаме на екрана на comand-a под AUX1/2.

 

Сега за конкретния случай:

Имам 2006 CLS с цифров тунер (така наречения TV-Kombi-Tuner, който се слага и на W221), но същият не хваща нито телевизия, нито вади образ през AUX.

Нямам идея дали проблема е в него, затова си търся някой от София, с аналогов или цифров тунер, който може да има сходно чудене, за да тестваме по метода на изключването кое при кого работи. 

Също така ако някой има аналогов тунер, но хваща телевизия с моя цифров, а аз сигнал през неговия аналогов, предлагам размяна, тъй като изобщо не държа на телевизията, а на възможността да включа външен видео сигнал.

Ако пък някой не използва аналоговия си, а при мен работи, ще му предложа директно да го купя.

 

Моля също ако някой е успял успешно да свърже нещо към тунера си да сподели.

 

Поздрави!


  • 1


#339275 +1 CLK с благодарности към форума!

Публикувано от Kiril Harizanov на 24 декември 2013 - 11:33

Здравейте,

 

Това ми е първа темичка тук във вашия форум, в който се озовах ненадейно след непланираната покупка на едно CLK W208, което ще представя малко по-долу. Планът ми за смяна на предишната кола (Ford Probe, който много си обичах) беше по-скоро за някоя турбинирана табуретка като Seat Leon Cupra или някое подобно возило. Наскоро обаче при едно междуградско пътуване, по едни засукани тесни пътища се разминах с една на вид стандартна Цедка и незнам защо чак сега ми направи впечатление начина, по който "изплува" от завоя с добра скорост, чудесна траектория и познавайки какво усилие ще ми трябва на мен да премина с такава скорост запазвайки такъв контрол се замилих, че може би изпускам нещо, неинтересувайки се от тази марка. Малко след това бяха разгледани хиляда обяви, една от който така ме беше грабнала, че не исках вече да гледам турбинирани табуретки. Въпросното CLK беше 2001г. 230 Kompressor Evo, 6 скоростни ръчна кутия, чудесен салон и макар не всички екстри - предостатъчно за мен - сива кожа, Bose и други разни глезотии. Не можах да мирясам докато не я купих. Сега е ред на благодарностите! Първо благодаря много на Стилян Горанов, който ми помогна с огледа на колата преди да я взема! Благодаря на Константин Лилов - KDL за насоките след като газаджийте бяха поомазали положението (тъй като монтирах нов ГИ) и изобщо за цялото положително отношение и внимание, което обърнаха без да ме познават! След това и едно голямо благодаря на Бай Васо за чудесните неща, които направи със заяждащите скорости, в частност първа и втора и оправянето на често срещания проблем с омасляването на въздушните пътища. Никога не съм се чуствал по-спокоен да си оставя колата някъде! Благодаря на всички гореизброени пичове за компетентноста, времето и вниманието, което отделиха!

Закачам малко снимки на колата, като от доста време искам да направя някои малко по-красиви, дай Боже и артистични ако се събуди някакъв дълбоко спящ талант у мене, ама все ми куца времето.

 

Прикачен файл  image.jpeg   111,11K   13 Брой сваляния

Прикачен файл  image2.jpeg   92,85K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  photo.JPG   109,94K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  unnamed.jpg   19,36K   13 Брой сваляния


  • 7