Към съдържанието

  •  

miro_hack

Регистрация: 12 ное 2013
Офлайн Последно: 04 сеп 2024 - 21:25:38
-----

#441403 Дискусия за оправен С300

Публикувано от miro_hack на 11 май 2022 - 14:08


Колега аз се занимавах доста време с оправяне на такива фунии, и да беше релевантно да вземеш такава правена, но едно време когато нямаше коли на пазара, съвет от мен, намери си нещо или без или с по-малък удар.
  • 1


#357781 Премахване на грешка от развален "кантар"

Публикувано от miro_hack на 07 януари 2015 - 18:01

Лично на моята кола clk w208 1998 е изпробвано

 

На диагностика със "Стар" майстора влезе в менюто и препрограмира софтуера, така че кантара пак да си отчита, но само има или няма.

Така аирбага ще се отвори при удар само ако има човек на седалката, ако няма човек, няма да се отвори!!!

И винаги при удар,ако има човек ще се отваря с максимална сила, поради елиминирането на "кантара"

За децата мисля, че няма проблем, защото те винаги трябва да се возят от зад.

 

Цялата процедура струва 30лв става за 10 минути.

Майстора каза, че може да излекува ВСИЧКИ бенц-ове нови или стари!

На новите модели, които са със нова електроника включително и моя става по този начин.

На старите, на които електрониката им не позволява баране, става със емулатор, неговата цена е 50-60лв.

Тези дни бил излекувал ML, GL и една S класа по този начин.

 

Електрониката му е Стар и знае какво прави.

Прави и BMW-та 

 

Адреса е Пловдив кв. Кючук Париж в двора на механо техникума, жълтото хале.

тел.0897573028 - Петър

 

Казал съм му, че ще разпространя координатите му тук, за да ви улесня.

 

 


  • 1


#340225 Ремонт на CLK

Публикувано от miro_hack на 04 януари 2014 - 23:25

По принцип съм бояджия и в този ред на мисли искам да ти кажа едно, лично за мен, което и да е не ударено 208 бих избрал пред тези двете дори и ремонтирани и боядисани, дори и аз да трябва да ги правя.

Една стабилно удряна кола,като тези двете винаги ще изкочи с проблем след време, говоря за удър от този род.

Представи си, че смениш цялото окачване с чисто ново и излезе че геомертията, която е между тях е мръднала,какво правим? Това Няма изправяне, има замаскиране. 1-во Никога няма да минеш свясна предница 2-ро дори и да я нагодят, колата може да изглежда, полегнала я наляво я надясно я да е усукана ;)

Таван от сума време насам никой не се захваща да прави, още повече за коли като 208 които нямат рамка на вратата. Като вали ще ти влиза вода през уплътненията, които трябва да са паснати със до 1-2 мм разлика.

Задната колонка е широка 2 педи, незнам кой и от къде ще реже, че да напасва, че да заваря, че да се изкривят тези ламарини от температурата, че да се изкривят като кори за баница, после две кила кит... Я си представи само колата със щевове от зараки по 2 педи от всяка страна? Немислимо е за мен ;)

Плюс това имаш толкова много части за купуване, че не ми се мисли ще излезе поне едно чивато 208 и половина от към цена и ще знаеш че караш такова нещо.

Навремето купувахме ударени трошки, ама като говоря ударени, казвам че пътната помош ги теглеше по корем докато ги качи на платформата, и ги правехме, някои от тях и до днес са коли други имат кусури, на мен лично не ми харесва тая хава за моя кола ;)

Не казвам че не е изпълнимо, няма невъзможни неща на този свят, но моя личен съвет е ако гледаш "ударени" коли, да гледаш да са зажулени, а не в състоянието на тези ! ;)

И все пак успех!


  • 3


#336535 Питане за катализатор

Публикувано от miro_hack на 13 ноември 2013 - 21:35

Закво ли си играя да пиша във форум,в който се дискутира,че CLK-то било близо 2 ТОНА

Боже мили .... :wacko


  • 2