Към съдържанието

  •  

nspauto

Регистрация: 27 яну 2007
Офлайн Последно: 12 дек 2014 - 03:10:48
-----

Моите мнения

В тема:Спешно: Скоростно кутия

01 април 2007 - 01:15

Здравей колега, само не разбрах с какъв двигател е тази А-класа. Ако измисля нещо ще ти пиша.

В тема:маслото на автоматика

06 март 2007 - 19:40

Ха незнам дали трябва или не трябва да се източва ходросъединителя (турбината) ама при едно такова източване на мойта 124 и майстора не може да и оцели пропката на хидрото и я завърта с отверка и ЧУК та после се налага да сменям семеринг.

В тема:124 300TD висока температура

23 февруари 2007 - 21:18

Уаааааааууууууу тука вече яко спеках ужас, незнам и аз кво да правя вяче тия дни не ми е качвал температура дано да се задържи така. Аз умтре мисля да снимам и да пусна снимки къде точно ми стой стрелката за да кажете дали е що годе добре.

В тема:124 300TD висока температура

23 февруари 2007 - 14:32

Колата е с турбо а е и комби :) Интересното е че не съответства на антифриза е по малко температурата. :dontknow Сега ще я измеря с точност и ще ви кажа колко е разликата.

В тема:124 300TD висока температура

22 февруари 2007 - 21:28

Lorinser много благодарско ,че пак помагаш всичко е за моя мотор. А гарнитурата беше супер на VICTOR REINZ. Тъпото е че тя колата от преди да сменя гарнитурата си държи висока температура. Сменил сам всичко. Ха даже днес сложих поредната капачка на разшерителния съд заштото си мисля че и тя може да е причина (вече и аз незнам какво да мисля). Не ми губи антофриз незнам. А само едно ме съмнява миналата зима ми се цапаше стъклото (предното) с антофриз и се оказа че радиаторчето на парното ми май течеше но си спря от самосебе си. Незнам дали не е в него причината и аз незнам вече. Ама не ми се захвашта да го сменям че знам че е врътня голяма. Мерси все пак ще се преборя с тоя проблем щтото колата си ме кефи и сам си я постегнал и не ми се продава точно сега :) :) :)