- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: CarlBenz
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 393
- Разглеждан: 5238
- Титла: Напреднал
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
-
Интереси
Mercedes-Benz
52
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#361594 Обслужване МЛ 280 w164 2006г.
Публикувано от CarlBenz на 05 април 2015 - 18:24
Fuchs Titan ATF4134 отговаря на 236.14, което означава, че това е твоето масло. Относно сервизната инспекция, обикновено не може да се потвърди, когато са пипани километрите. Може да се оправи със Стар Диагноза.
#361382 Относно проблем с Цлк-то
Публикувано от CarlBenz на 31 март 2015 - 20:54
Добре де колеги, защо да сменя майстора. Проблема може да не е от обтегача, но да е в лошо състояние и да е за смяна.
- 1
#361304 Парктроник модул MERCEDES w208
Публикувано от CarlBenz на 30 март 2015 - 18:44
Модула от снимките е за управление на автоматична скоростна кутия.
- 1
#359150 w203 c200 cdi проблем или?
Публикувано от CarlBenz на 12 февруари 2015 - 22:07
Случайни грешки с авариен режим няма ☺ закарай е в сервиз за диагностика, за да си сигурен в автомобила си.
- 1
#358255 Проблем с ESP модул на W163 (StarDiagnosis го чете, но няма достъп за чистене...
Публикувано от CarlBenz на 15 януари 2015 - 22:36
Здрасти,
Като за начало, ще е необходимо шасито на автомобила, за да направя справка. Доста често си страдат W163-ките от този модул, най-бързия и безболезнения вариант е, да се сложи втора употреба от друг, за проба.
- 1
#355115 Вибрации от ходовата част
Публикувано от CarlBenz на 28 октомври 2014 - 23:01
От скоро имам странен проблем, който ще се опитам да опиша. Моля тези от Вас които са специалисти по автомобилите да ме извинят. Та проблема е следният - при движение по лек наклон, отдолу се усещат вибрации. Самият мотор като цяло има мощност и когато подам леко газ вибрациите изчезват. Но ако пусна автопилота - при изкчаване се усеща. Някой дали има идея от какво може да е? Моите опасения са дали е от скоростната кутия (не е 7G Tronic) или да не би да е хирдо трансформатора. По всяка вероятност ще отида в Балканстар да я погледнат, но дали някой се е сблъсквал с подобен проблем досега.
Задръж около 1800 оборота и наблюдавай за придърпване. Това са симптомите на хидрото. Ако са вибрации може да се от много неща, основно са тампони на двигател и скоростна кутия, но те и не място се усещат.
- 1
#354837 Автоматично пускане на светлините
Публикувано от CarlBenz на 20 октомври 2014 - 14:21
Ключа когато е в положение Auto, то трябва когато е тъмно, фаровете автоматично да се пуксат. Нагласи от таблото (менюто с копчетата на волана) настройката на фаровете да е на "constant" и остави ключа на фаровете на положение 0. Така би трябвало в момента, когато запалиш, фаровете да се пускат и обратно.
За парктроника, след като свети червената индикация на копчето, това означава, че не ти работи парктроника. Имаш някаква повреда, може някой датчик да не работи, но той изключва цялата система.
Относно релето, да там се намира. една черна пластмасова кутийка, в коя влиза букса и има плюсов кабел.
А за ремък, ако си разгледал, ясно се вижда коя е обтяжната ролка, то си е цял механизъм (алуминиев), който изглежда така
- 2
#354586 Пали трудно при застудяване
Публикувано от CarlBenz на 12 октомври 2014 - 19:29
Здравейте колеги.До скоро бях собственик на 124 200D.От края на август си купих w211 E 280.Стряска ме още многото електроника в този автомобил но полека свиквам с времето.За целта почетох доста във форума и за много неща получих отговор тук.На някой въпроси, отговори неможах обаче да намеря затова отварям тази тема.Колата е Elegance с ръчна скоростна кутия.
1.Немога да разбера дали имам аларма.
2.Немога да си нулирам сървиса по оказаните методи.Изписва ми Not confurmet
3.Но главния ми въпрос за което написах тази тема е,че със застудяването колата започна да пали по трудно.Като дам на контакт светва реотанчето за подгрев около 1-2секунди и после си огасва.Въртя продължително стартера за да може да запали.Под 12 градуса ще се наложи да поне два пъти с продължително въртене.Имам чувството че колата пали само на компресия и нещо по подгрева не е на ред.По всичко личи че с падането на температурите проблема ще се задълбочава а не искам да мъча колата.Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да сподели.Хубав ден на всички
Здрасти колега,
По първия ти въпрос, можеш да направиш следната проверка. Заключваш колата с отворен прозорец на шофьорската врата (примерно), след което бъркаш и отваряш колата отвътре. Ако имаш фабрична аларма, то ще е чуеш веднага.
По втория ти въпрос, така става по принцип, когато се бъзикат километрите или когато много много време и км са надхвърлили сервизния интервал. Оправя се това, но трябва да се намеси човек със стар диагноза (диагностична апаратура) и да знае, къде да бърника.
По третия ти въпрос, може да се окаже, че релето на подгряването ти е за смяна. Не винаги свети лампичката за подгряване, след като е изгаснала, когато е изгоряло релето. Това също може да се провери на диагностика.
Поздрави!
- 1
#354485 проблем с comand на ml 270 cdi
Публикувано от CarlBenz на 08 октомври 2014 - 16:10
Ами честно казано, аз за първи път е чувам тази радиостанция. А чейнджъра тръгна ли?
- 1
#354034 Чистене на EGR и изпускателни колектори и връзката съв вихровите клапи
Публикувано от CarlBenz на 25 септември 2014 - 10:56
Софтуерно
- 1
#352189 Ч.Р.Д на Бай Васил
Публикувано от CarlBenz на 01 август 2014 - 06:55
Честит рожден ден, много здраве и късмет ти желая Вай Басо
- 1
#352161 Дребни ел проблеми при W211
Публикувано от CarlBenz на 31 юли 2014 - 20:02
Здравейте , от скоро съм горд собственик на W211, но имам няколко електрически проблема които доста дразнят. Ще ви помоля някой ако е срещал проблемите и има решение да го сподели или ако имате идея за конкретен сервиз/майстор(освен Балкан Стар) към който мога да се обърна.1. Проблем с копчетата за позициониране на шофьорската седалка - например копчето за облегалката я мести назад , но не я мести напред. Облегалката може да се премести напред ползвайки някой от запаметените конфигурации(но тогава се премества и волана и другите части на седалката) , т.е. самото моторче за движение напред не е проблем - просто самото копче като го натисна напред не работи. По същия начин и копчето за седалката за напред/назад.2. Централното заключване не заключва отвора за резервоара ..3. Изгорял ми е левия заден габарит и постоянно се показва тази грешка на дисплея когато запаля колата. Разбрах че трудно се намира крушка , нито е предвидено да се сменя само крушката а трябва цялата платка. Та , има ли вариант все пак да се намери и да сменя само изгорялата крушка ?4. Копчетата за подгряване/обдухване на седалките не работят ..5. Колата е с панорамен покрив който беше блокирал , но го синхронизирах наново , намерих клипчета в нета как се прави това , налага се доколкото разбрах след смяна на акумулатора. Проблема е че сега в крайна сметка се отваря точно 1 пръст и спира. Може да се затвори , но отварянето на практика е леко открехване...6. Има ли вариант в който да разкарам закачения в колата телефон и кабела му за да използвам мястото му за нещо по смислено ?7. Има ли вариант в който мога да махна пепелника пред скоростния лост и да сложа на негово място някакъв друг панел който да представлява място за слагане/съхранение на неща ..8. Не работи функцията при която задържането на копчето за заключване на дистанционното към инфрачервения датчик на шофьорската брава затваря прозорците догоре...Предварително благодаря много за информацията която ще споделите
Здравей колега,
На повечето от проблемите, решението им ще се покаже на диагностична апарата на Mercedes-Benz.
1) Най-вероятно проблема е в копчето, както и ти предполагаш. Чрез диагностиката, могат да се проверяват отделните копчета как фунционират.
2) Отвори капачката на резервоара и погледни ухото, обикновенно се пригъва и от там идва проблема с незаключването. При отворено положение на капачката отключи и заключи няколко пъти, за да видиш къде излиза заключващия "бутон".
3) При диодните стопове това е лошото, трябва да се купи цялата диодна платка, която е на цена на около 185,00лв. Другия вариант е някой ел. техник да е порови малко.
4) Това също на диагностика ще излезне. Може да е модула с копчетата, може да е разкачена букса или захранване, примерно.
5) На "пресекулки" може ли да се отвори целия? Ако да, адаптирането в крайно отворено и крайно затворено положение не си го направил правилно.
6) Можеш да го махнеш, но кабела няма за какво друго да го използваш. А и си мисля, че след премахването му, ще си личи, че там е имало нещо, което вече го няма.
7) Това място е предвидено за пепелник, можеш да го махнеш, но не можеш нищо оригинално да сложиш, трябва да побългаряваш.
8) На сравнително малко коли работи инфрареда. При мен един път работи един път не. Приятел ми е споделял, че се ремонтира.
- 1
#350434 Не свети десния стоп.
Публикувано от CarlBenz на 12 юни 2014 - 08:15
Огледай дали имаш хубава маса на платката на стопа
- 1
#350221 Начален стадий на проблем с хидравличната система
Публикувано от CarlBenz на 07 юни 2014 - 15:24
А това потропване дали тампоните на носачите или кормилната щанга? Казвали са ми, че през неравности и кормилната щанга тропа?
Аз нямам кормилна щанга. Но иначе през неравности всичко по ходовата част може да тропа.
- 1
#349063 Проблем с 270 CDI
Публикувано от CarlBenz на 11 май 2014 - 07:16
Да нямаш въздух в горивната система
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: CarlBenz
- Privacy Policy