Здравейте колеги, като за начало ще започна с това, че не съм карал колата от 2 седмици, последният път е оставих всичко беше ок, имах малко работа и тръгнах на 60 км път, прибрирам се и се загледах в таблото а датчика показа 100 градуса на водата, изключих двигателя и веднага започна да хвърля водата, изтече доста вода, налях и (Сега ще сипвам антифриз, но това ме тревожи) паля колата, смъкна на 80 градуса, работи 4-5 минути и пак започна да хвърля водата... и пак вдига температурата... като дам газ се охлажда, и като върна газта почва да вдига температурата и изхвърля водата.. каквото и да налея го изхвърля, някакви идеи ?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: JusTPR0
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 8
- Разглеждан: 1563
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Тетевен
Други данни
-
Автомобил
Mercedes-Benz 190D 1985
Renault Megane 1.6 R/T 1998
Renault 5 GTS 1986
Suzuki Vitara JLX 1994
0
Neutral
Инструменти
Приятели
JusTPR0 не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Изхвърляне на вода от разширителния казан
20 септември 2013 - 16:31
Проблем с двигателя - 2,0 D
24 август 2013 - 14:02
Здравейте колеги, снощи не знам как да го опиша, но като че ли се получи нещо като загуба на мощност, проблема се появи при около 100 км/ч на 4-та скорост, давам пълна газ, а колата нищо, върнах предала, и изключих на неутрална, и го изфорсирах, като че ли нищо му няма, пак включвам на скорост и пак нищо, дори на пълна газ, умаля.. спрях на една отбивка, отварям капака гледам всичко е ОК, мисля си, да не би да е скъсал нещо, но не е - форсира си се супер. Тръгнах и едва зор вдигна 100 км. Прибрах си се у нас, спирам, но не държи обороти опитва се да гасне, на обороти държи налягане на маслото 2-2,5 а най-висока температура 80-85 градуса... какво може да е станало, защото за първи път ми прави така... възможно ли е, ако съм имал малко нафта, и да е друснало нещо, и да е засмукал въздух, и това да е причина? Също така студен понякога много трудно пали... Трябва да въртя на пълна газ някъде 10-15 секунди... Дали това има нещо свързано с предния проблем?
Няколко въпроса за ел. шибидах
02 август 2013 - 16:49
Здравейте, понеже съм нов тук, се надявам да пускам темата в правилният раздел.
Сега по въпроса: Наскоро се сдобих с 190D 2.0 колата е ползвам за да се возя, но един вид е заобичах, и реших да е постегна (Взех е много изгодно) В жабката намерих едно копче (Предполагам е за люка) и го свързах към буксата до таблото (вдясно) и очевидно е за шибидаха, защото на контакт отвори шибидаха назад (Скри го целия в купето) Но на обратна степен не иска самото копче, разглобих го и с малко умуване го накарах да пребере люка... затворих люка и откачих копчето, защото случайно ако се отвори люка трябва да разгалбям копчето, за да го затворя. Вчера беше малко жега и си викам да отворя люка, но нищо не става. Взех мултицед и започнах да замервам тока, оказа се че до буксата не достига ток. От тук ми идва извода да не би да е от бушона, но тук ми идва другият проблем.. не знам кой е за люка ? Гледах по капака на кутията но нищо не вдявам, а бушоните са номерирани, но само това едни числа, никакви символи и т.н. И от тук идва и 3-тият ми въпрос: На 190D 1985год. люка само назади ли се отваря, или може и нагоре ? Защото когато го прибрах пробвах още навътре, демек да го вдигне но нищо не стана... И до копчето за шибидаха имам дупка, очевидно е имало и там копче, но не знам за какво служи...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: JusTPR0
- Privacy Policy