
До средния диференциал
Публикувано от krasimo
на 07 май 2019 - 16:21
Публикувано от krasimo
на 16 април 2016 - 18:41
Публикувано от krasimo
на 13 март 2016 - 22:30
Публикувано от krasimo
на 27 октомври 2015 - 11:02
Публикувано от krasimo
на 29 септември 2015 - 18:49
Публикувано от krasimo
на 25 юли 2015 - 20:35
Публикувано от krasimo
на 12 април 2015 - 11:27
Публикувано от krasimo
на 18 септември 2014 - 19:21
Публикувано от krasimo
на 27 юли 2014 - 18:16
Публикувано от krasimo
на 04 април 2014 - 20:27
Ще напиша как аз мисля, че трябва да протече свалянето пък ако бъркам, който знае да ме поправи.
Изключване със Стар Диагнозата на SBC модула, откачане на клемите на малкия акумулатор, издърпване на кабела от модула. И ето тук ме интересува как се намалява налягането в спирачната система (60-140 бар), така че да не те опръска течността? Развъртане на тръбичките върху модула и сваляне на модула от поставката на купето.
Качването е по обратния начин като го поставиш на мястото му, завъртане на тръбичките отгоре и после обезвъздушаване.
Обезвъздушането става по традиционния начин като се започва от най-отдалеченото колело т.е. ако модула е отпред в дясно, почваме от задно ляво, задно дясно, предно ляво и най-накрая предно дясно.
После закачаме кабела към модула, клемите на малкия акумулатор и накрая стартираме модула чрез диагнозата.
Моля поправете ме ако съм сгрешил някъде и/или добавете ако съм пропуснал нещо !!!
П.С. Количеството на спирачната течност е около 2,25 литра и с ДОТ 4 плюс минимум (МВ 330.1 или МВ 331.0)
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com