- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: krasimo
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 251
- Разглеждан: 4166
- Титла: Напреднал
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Bansko
Други данни
-
Автомобил
W211 280 CDI
W245 200 CDI
13
Good
Инструменти
Последни посетители
#419407 DPF-Сензор
Публикувано от krasimo на 07 май 2019 - 16:21
До средния диференциал
#373074 Въпрос за окачване на 320cdi avangarde
Публикувано от krasimo на 16 април 2016 - 18:41
Това са номерата на предните амортисьори по програма на мерцедес:
A211 323 11 00
A211 323 55 00
A211 323 91 00
A211 323 33 00
A211 323 13 00
A211 323 93 00
A211 323 14 00
A211 323 95 00
A211 323 15 00
A211 323 56 00
A211 323 92 00
A211 323 24 00
A211 323 57 00
A211 323 94 00
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
A211 323 11 00
A211 323 55 00
A211 323 91 00
A211 323 33 00
A211 323 13 00
A211 323 93 00
A211 323 14 00
A211 323 95 00
A211 323 15 00
A211 323 56 00
A211 323 92 00
A211 323 24 00
A211 323 57 00
A211 323 94 00
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
- 1
#371751 Въпрос за окачване на 320cdi avangarde
Публикувано от krasimo на 13 март 2016 - 22:30
И отпред, и отзад ли е висока? Може да ти са сложили окачване от класик или елеганс. Търси си окачване от авангард, но да не е много "изтормозено", че започва да яде предните гуми от вътрешната страна.
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
- 1
#367610 Компютърна диагностика Къде?
Публикувано от krasimo на 27 октомври 2015 - 11:02
#366824 Подарявам
Публикувано от krasimo на 29 септември 2015 - 18:49
Не съм виждал такава тема, затова който иска нека публикува нещо, което не му трябва.
Днес смених маслото в диференциала и ми остана масло fuchs titan sintepoid fe 75w85 около 550 мл. Който е сменявал знае, че влизат около 1,5 литра. Този, който още не го е сменявал може да се възползва и да знае, че е хубаво през 5 години да се прави. Още 1 литър от това масло може да си купи от всякъде на цена около 25 лв или подобно отговарящо на стандарт MB 235.7. Сменяването не е сложно, има си пробка за точене и такава за наливане.
Rear axle differential
With ring gear o 210 mm 1,60 litres
With ring gear o 198 mm 1,10 litres
With ring gear o 187 mm 1,00 litres
With ring gear o 215 mm 1,20 litres
With ring gear o 200 mm 1,10 litres
Където (о) е фи или вътрешен диаметър.
Следва продължение с подаръците....
Днес смених маслото в диференциала и ми остана масло fuchs titan sintepoid fe 75w85 около 550 мл. Който е сменявал знае, че влизат около 1,5 литра. Този, който още не го е сменявал може да се възползва и да знае, че е хубаво през 5 години да се прави. Още 1 литър от това масло може да си купи от всякъде на цена около 25 лв или подобно отговарящо на стандарт MB 235.7. Сменяването не е сложно, има си пробка за точене и такава за наливане.
Rear axle differential
With ring gear o 210 mm 1,60 litres
With ring gear o 198 mm 1,10 litres
With ring gear o 187 mm 1,00 litres
With ring gear o 215 mm 1,20 litres
With ring gear o 200 mm 1,10 litres
Където (о) е фи или вътрешен диаметър.
Следва продължение с подаръците....
- 2
#365073 Мнение за w221
Публикувано от krasimo на 25 юли 2015 - 20:35
Питай колегата Pe6o666, той кара такъв мотор на W221. Мисля, че даже я продава, не че е лоша ами просто си взе W222. S 350 272 к.с. бензин също не е лош, даже с S500 търпят още газифициране. За скоростите хубаво си чел, че се слави с проблемите си 7- чупитроника. Но след 2010 год го пооправят май, да каже форумния майстор на автоматиците Вай Басо (Бай Васил). За окачването си знаеш, че е на възглавници, които се рециклират. Ако си се спрял на някоя обява дай да я видим.
- 1
#361822 Христос воскресе!
Публикувано от krasimo на 12 април 2015 - 11:27
Воистина воскресе! Здраве и щастие на всички.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 2
#353800 VIN Декодер
Публикувано от krasimo на 18 септември 2014 - 19:21
Може
- 1
#352012 VIN Декодер
Публикувано от krasimo на 27 юли 2014 - 18:16
Diesel Power
- 1
#346998 Сваляне, качване и обезвъздушаване на SBC модул. Как ?
Публикувано от krasimo на 04 април 2014 - 20:27
Ще напиша как аз мисля, че трябва да протече свалянето пък ако бъркам, който знае да ме поправи.
Изключване със Стар Диагнозата на SBC модула, откачане на клемите на малкия акумулатор, издърпване на кабела от модула. И ето тук ме интересува как се намалява налягането в спирачната система (60-140 бар), така че да не те опръска течността? Развъртане на тръбичките върху модула и сваляне на модула от поставката на купето.
Качването е по обратния начин като го поставиш на мястото му, завъртане на тръбичките отгоре и после обезвъздушаване.
Обезвъздушането става по традиционния начин като се започва от най-отдалеченото колело т.е. ако модула е отпред в дясно, почваме от задно ляво, задно дясно, предно ляво и най-накрая предно дясно.
После закачаме кабела към модула, клемите на малкия акумулатор и накрая стартираме модула чрез диагнозата.
Моля поправете ме ако съм сгрешил някъде и/или добавете ако съм пропуснал нещо !!!
П.С. Количеството на спирачната течност е около 2,25 литра и с ДОТ 4 плюс минимум (МВ 330.1 или МВ 331.0)
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: krasimo
- Privacy Policy