Към съдържанието

  •  

barbarelo

Регистрация: 14 юли 2013
Офлайн Последно: 05 май 2015 - 04:15:29
-----

Моите теми

Адаптиране на климатика

12 октомври 2014 - 08:17

Добро утро,
Живея в Испания и тук както и в Европа стария газ за климатиците вече не е наличен, даже е забранено ползването му. Няма.
Та чета по форумите че конвертират системата за газ R134 a. Струва около 200 € и се състои в подмяна на елементи от системата зада може компресора да си върши работата. Резултата е студен въздух (около 12-14 градуса реална вътрешна температура).
Ако има запознати с подробностите по въпроса -нека споделят. Като си ходя отпуска по -добре да пипа нашенец и да ми обясниш кво прави, тука ти вземат ключовете и излизаш, обаждат ти се като е готова -плащаш и аут. Пък какво и как са го направили -не се знае.
Един пример -колега си остави Ауди А6 за смяна на дискове и накладки.Докато напазари в супера и обядва е готова -после гледа целия моторен отсек олят. Добре че се сещаме, приятели -изтеглихме излишната течност и готово. Да вземат да го фулират до дупка, не беше марков сервиз, NORAUTO, та излезнала течност извън казанчето /помпата и както няма вятър там -сещате се за картинката.

В тоз ред на мисли, относно неща които не разбирам, консултирам.
Мойта я купих скоро, изстудява да си е.е мама.а Но скоро трябва да я адаптирам щото мисля да си я карам още годинки.


Благодаря на отзовалите се

123-ката

24 септември 2014 - 21:07

Саааааамо 123-ки. Тук там 124-ka

Пура или 124-ka

03 септември 2014 - 11:32

Здравейте,
Приятелите ми казват че все си усложнявам живота... Та сега съм решил да изоставя очиларката и съм на ръба между W126 и 124-ka. Мотора ще е 3000 см 3 Невентилирания, 12 клапанов. Понеже съм карал 5 години 24valve (и съм го поддържал,разбира се) мисля пробвам стария шестак.
На почти еднакви цени на пура и 124-ka кое е по -удачно при условие че разхода не ми е най -голямата грижа, ако се налага сервиз например заради S -ката отпред има ли дране на кожа като при съвременните S -класи?
По принцип Е класата е по-народна и като се изключат сметките според мотора (за V8 например даже и да е Е класа резервните части са си цифри) пурата скъпо удоволствие ли е? Комфорта си струва, знам, но до колко?
Ей т'ва ме мъчи от месец насам, омръзна ми четириочката въпреки че не е лоша, след две години ще струва колкото Голф, мотора е много добър,но останалото е под нивото на 124-kaта и го усещам всеки божи ден който я карам.
Насочете ме, PLEASE

300 Е от 87 год, с безоловен ОК?

24 август 2014 - 14:17

Здравейте, нали не всички сте на морето.
Та загледъл съм един ветеран 300 Е от 1987 г и ми се ще да чуя компетентен отговор по въпроса. Знам че Мерца винаги е бил крачка -две пред конкуренцията. Дали не беше 1988 годината когато всички производители се стандартизират за безоловен, или 1989...?
Август е умрял месец в Испания,отпуски и нищо друго, та продавача не казва много по въпроса, отсъства, ваканция с новата си кола. Вика "безоловен няма проблем "...хммм.
И още една подробност -кога започва модела с катализатор,? Знам че има разлика в мощностите на катализирания (177 к, с.) и чистия май беше 190 к.с.
Ако помогнете да си изясня нещата, ако ще ходя да го гледам, да не бия път 1400 км заради една небрежна "грешка "на някой.

П. П.Реших да се върна към бензинка, дълго мислих дали 24 клапанния или този до 1989 с 12 вентила... Ако има достатъчно изчерпателни отговори тук -добре, ако не -ще отворя нова тема.
Благодаря на отзовалите се в това неблагодарно време!

Без катализатор ще мине ли преглед?

13 април 2014 - 11:18

Добър ден значи.
Когато въпросното устройство е катализирало мнооого газове или се сменя или побългарява. Нов струва колкото един бъбрек и половината от другия образно казано. Ако се сложи идентично гърне ауспух но некатализиран вариант - ще има ли разлика в работата на мотора и там където се мери нивото на СО и прочие газове с апаратура както е по Европа ще има ли засечка?
Става дума за бензинка 300 Е 24, замислям се да се върна на това което най ме е кефило в тоз мой живот.
При дизелите другояче ли стоят нещата?

Благодарско