Към съдържанието

  •  

stelaartoa92

Регистрация: 14 юли 2013
Офлайн Последно: 28 май 2014 - 21:42:21
-----

Моите мнения

В тема:Два проблема на новобранец с МЛ 320

16 юли 2013 - 08:37

:(
 Сагата продължава в отрицателна насока . Купих ново реле ,поставих го на мястото и ... мъц,не щя да запали. Махам релето,слагам кабелчетата отново за мост и забелязах,че за секунди се нагряха толкова,че нямат пипане. Това на място,колата е на контакт. И пак не запали. 
 Би ли могло да е от повредена помпа,която ту тръгва,ту блокира механично и тогава да лапа много ток от зора? Ако е така,може ли някой да ме насочи къде се намира помпата,аз предполагам,че е някъде отдолу близо до резервоара. В някои коли съм я сменял от купето,под задната седалка има сервизен отвор,а тук при МЛ-а не знам как е ... Чета за някои модели МБ че са с две помпи дори ! 
Моля,помагайте,че пусти мерак да подкарам дзверо не ме оставя :)))

В тема:Два проблема на новобранец с МЛ 320

15 юли 2013 - 05:20

Колеги,имаме новина ! Оправих проблема с гасненето :) оказа се от релето за бензиновата помпа. По някаква тъпа причина,предполагам от загряването на мотора след 6-7 мин,релето спираше подаването на ток към помпата,а електрониката в това време си подава напрежение към бобинката на релето. Махнах го,направих един мост с кабелче на силовите контакти за проба и половин час го карах из квартала. Утре ще купя ново реле и това с гасненето се надявам да остане само спомен :))))
 
 
Остава лекия теч от двата края на рейката. Никой нищо не каза дали има някакви семеринги или уплътнения там и как се сменят...

В тема:Два проблема на новобранец с МЛ 320

15 юли 2013 - 00:09

:) Едва ли новобранец като мен знае какво е ОБД плъг,китайски блутут и за какво се ползват :))))

Възможно ли е заради липсата на комуникация между ключа за запалване и електрониката на колата имобилайзера да се задейства след опр.време и да гаси колата ?