Към съдържанието

  •  

BYFTL

Регистрация: 12 юли 2013
Офлайн Последно: 11 яну 2014 - 00:45:19
-----

Моите теми

Изтощен акумулатор, вследствие на включена перка на печка или парно.

05 декември 2013 - 19:55

Здравейте колеги,

Тъй като не съм с кой знае колко знания относно екстрите- парно и REST бутон направих може би нещо, което не трябваше и някаква перка се е включила след като като колата е изстинала, вследствие на което ми е изтощила акумулатора. Толкова че колата се отключи и не се заключи и даже не светна плафона. След това направих нова грешка като вместо да включа друг акумулатор (на определеното за целта място- под капака върху десния калник имало черна кутия) преди да откача акумулатора, направо го откачих и свързах друг :( След това всичко си дойде на мястото, включително и работещата въпросна перка - или е на печката (опитах се на няколко пъти да я настроя, безуспешно- тръгваше и спираше след няколко секунди), или е на парното, тъй като предишния ден ползвах REST екстрата (да не изстива купето при изключен двигател). 

 

И накрая да обобщя какви са належащите проблеми:

- тази въпросна перка се включва пак и не спира- откачих и новия акумулатор и сега колата седи без заряд- Голям проблем ли е ?

- появи ми се грешка ESP manuel ....

 

Благодаря предварително на отзовалите се .


Изтощен акумулатор, вследствие на включена перка на печка или парно.

05 декември 2013 - 19:55

Здравейте колеги,

Тъй като не съм с кой знае колко знания относно екстрите- парно и REST бутон направих може би нещо, което не трябваше и някаква перка се е включила след като като колата е изстинала, вследствие на което ми е изтощила акумулатора. Толкова че колата се отключи и не се заключи и даже не светна плафона. След това направих нова грешка като вместо да включа друг акумулатор (на определеното за целта място- под капака върху десния калник имало черна кутия) преди да откача акумулатора, направо го откачих и свързах друг :( След това всичко си дойде на мястото, включително и работещата въпросна перка - или е на печката (опитах се на няколко пъти да я настроя, безуспешно- тръгваше и спираше след няколко секунди), или е на парното, тъй като предишния ден ползвах REST екстрата (да не изстива купето при изключен двигател). 

 

И накрая да обобщя какви са належащите проблеми:

- тази въпросна перка се включва пак и не спира- откачих и новия акумулатор и сега колата седи без заряд- Голям проблем ли е ?

- появи ми се грешка ESP manuel ....

 

Благодаря предварително на отзовалите се .


Проблем с газта

31 октомври 2013 - 22:50

Здравейте колеги, 

Не съм сигурен дали точно тук е мястото на темата. 

Случва се следното:

Както се движа нормално изведнъж спира да ми приема газта- натискам докрай, но оборотите НЕ помръдват- колата си запазва скоростта и я увеличава с минимален ръст. Проблема изчезва след като се изгаси и запали.

Колата е 320 CDi automat.

                                      

                                                                                                                         Благодаря на отзовалите се.


СМЯНА НА МАСЛО И КОНСУМАТИВИ - Е320

11 септември 2013 - 13:47

Здравейте колеги.

Предстои ми смяна на масло. Колата е Е320 D автоматична скоростна кутия. Какво масло бихте ми препоръчали и кои консумативи трябва да се сменят ? Колата е купена наскоро и бих искал да знам трябва ли да се провери маслото на скоростната кутия? По спирачната система какво трябва да се провери / смени ? 

 

Благодаря предварително на отзовалите се.


ДВД - изключен дисплей при движение

12 юли 2013 - 14:38

След потегляне дисплея на ДВДто ми се самоизключва с цел сигурност. Как мога да си го настроя да НЕ се изключва. Благодаря на отзовалите се.