- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: И. Цанков
Профил информация
- Група: Членове на клуба
- Мнения: 95
- Разглеждан: 3156
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 42 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 30, 1982
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
Mercedes S 320
Kompressor w220
14
Good
Инструменти
Последни посетители
#362444 трудно пали , след продължително въртене запалва
Публикувано от И. Цанков на 03 май 2015 - 13:21
XaPu, да си жив и здрав! Днес смених клапана за 10лв. и вече колицата пали на мига!
Бирата е от мен!!!
Бирата е от мен!!!
#355758 Масла -> скорости и диф
Публикувано от И. Цанков на 12 ноември 2014 - 21:55
Забравих да отбележа че съм с ръчна скоростна кутия.
Ами гледай ги тук: http://mbinfo.km-h.r...ids/typ/208.htm
- 1
#355729 Масла -> скорости и диф
Публикувано от И. Цанков на 12 ноември 2014 - 15:04
Здравейте от магазина за авточасти не могат да ми кажат дали задния диф е тип <.<limited slip...>.> или не, защото този тип бил с различна спецификация. За скоростите ми предлагат АТФ на Феби. Аз обаче съм се спрял на Fuchs, съответно TITAN SINTOFLUID FE 75W за скоростите и TITAN SINTOPOID FE 75W-85 за дифа и двете от 1л. По спецификации на Мерцедес ли са? Колко масло събират кутията и диференциала.
п.п Става дума за фейсова 208-ца, 192кс.
Колега, това са твоите масла: http://bevo.mercedes.../236.14_en.html
Ако си се спрял на Fuchs - TITAN ATF 4134
- 1
#341442 W208 и W209 боядисване или облепяне на лайсни и централна конзола
Публикувано от И. Цанков на 17 януари 2014 - 00:39
Аз го направих с червено карбоново фолио и стана...но имах друга идея която е в процес на започване , да го облицовам с кожа пак червена но е трудоемко трябва малко да се пилнат отворите за копчетата с дрелка за да не са много плътни там ще се обърне кожата.Та колеги това не мисля че ще седи селски или да е шукарийка,кожата ще седи по добре от този умрел махагон на 209-ката.
Това е супер гадно....мое мнение
- 1
#339816 Голям разход на колата - clk 200 автоматик
Публикувано от И. Цанков на 30 декември 2013 - 15:11
Никой не говори за разхода при 190+км/ч... Написах го преди известно време. При абсолютно нормално градско шофиране в най-големите задръствания, разхода на бензин е 12/100, а на газ 16/100, като в същото време е спъната на газ. Това е.
Аз не съм чувал градско да пада под 12 и то зимата.Според мен си внушаваш. И аз мислех,че имам висок разход,но този проблем май е при всички ни. Да не говорим, че от постовете ти си личи,че обичаш фа си пръв на светофара; ) Моята я карам 20км на ден. Запалвам сутрин и докато стигна работата и разхода на компа ми е 15/100,като се прибера пада до 13/100. Това е при градско без сериозни задръствания. Предполагам, че единствените цлк с разход под 12/100 градско са в автокъщите ако ме разбираш... Аз с 38л газ + 3л бензин, минавам към 250км при това каране. За спъването на газ при мен няма такъв проблем, но предполагам,че това ти е от настройките на газовата. Вероятно си споделил с газаджията за проблема с разхода и той се прави на магьосник,а в същото време ти спъва вървенето.
Весели празници!
- 1
#337829 Покупка на CLK
Публикувано от И. Цанков на 03 декември 2013 - 01:31
Бубини, кабели на свещите, свещи, стабилизираща щанга, радиатор (големия), виско съединител, термостат, задни пружини, задни амортесьори, шарнир, ламбда сонда (2 на брой ), дебитомер, чистене на дросел, смяна на катализатори, спирачни маркучи, пистов ремък. Ако не пропускам нещо, тамън 2600лв идват без труд Консумативите за 1 година не ги броя, като това са 2 пъти смяна на маслото със всички филтри и 2 пъти смяна на накладките (предните 3 пъти ). Пребоядисването и газовата също са на отделна сметка . Общата сума е около 7000 като това не включва каско, гражданска, данък, синя зона и т.н. (вече поне нямам нужда от синя зона )
Да споделя и моите разходи по компресора ми. Колата както казах я взех от Дупница с ГИ Ланди Ренцо. Искам да подчертая, че не бе първата в автокъщата, а точно обратното! Най-отзад мръсна и без акумулатор. С цялото ми притеснение да не се мина свалих само 300лв при положение, че дясната седалка не бачкаше, нямаше климатик и акумулатора беше скапан. Реално трябваше поне 500 да смъкна. Някакъв чичка се пазари и ми се кле,че климатика е просто без фреон, а акумулатора е разреден, но става. Искам да ви кажа, че няколко дена след това се ядосвах за постъпката си. След като я качих на репатрак едвам я свалих щот нямаше грам ток. Оказа се че съм за нов акумолатор....150лв Отидох и заредих климатика, направо сняг заваля вътре Все още не бях спокоен.... Колата имаше едно неприятно претрепване, за което всички пишеха тук във форума, но никой не знаеше от къде е аз смених свещите и се оправи. На втория ден се похвалих на едно приятелче и му дадох да се порадва. Натисна малко по-сериозно и колата загасна в движение аууууу.... викам са си е*а мама*а. Уж щях да я карам на диагностика, но се оказа един малък маркуч се беше изкарал. Вкарах го и беше неудържима! На следващия ден давам на колегата....връща се и газовата пищи, че и свършила газта Е да де ама заредих фулл пък пак пищи...отивам при газаджията и се оказа,че е от буксата на компютъра на ГИ - зацапана...и там 10лв се разминах Където и да отида всеки и се радва! Масло, свещи, пистови ремъци, филтри, обслужване на ск.кутия, антифриз, масло на диференциала, чистене на дебитомер и дросел...единственото сериозно нещо бе гуменото каре на кардана, но с ВАЙ БАСО сме го направили и него! До този момент заедно с регистрацията, ГО, Каско съм ги минал към 3000лв....
Много се радвам, че не оставих красавицата в Дупница Няма такова удоволствие като карането на компресор
За тези които ще гледат да си взимат бих казал да гледат:
-предната декоративна решетка(повечето я нямат, което не говори добре)
-предния капак трябва да бъде симетричен спрямо двата фара(и това съм го забелязал,че има много с криви преди капаци)
-износени дискове(това бе нещото което ме накара да избера моята 208ца)
-ако е с паднал акумулатор най-добре. Това гарантира, че не са я подгрявали преди да отидете
-джантите да са с минимален брой драскотини(това говори за отношението на предишния собственик - на джантите със сигурнист )
-ръжда. в много редки случай и то не трябва да се среща при италианките....
-компресора на климатика да се включва( ако е без фреон и пак не е гаранция за друга повреда. В моя случай имах късмет)
...това е което уж аз гледах
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: И. Цанков
- Privacy Policy