Аз бих разгледал скоростни кутии от Спринтер....
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: KrumB
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 82
- Разглеждан: 2957
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W202 2.0K
26
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#351928 Изполване на ск.кутия от м111 на м104 мнения ?
Публикувано от KrumB на 24 юли 2014 - 17:39
#349290 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 15 май 2014 - 22:59
След известни колебания и проучване, реших да махна компресора и да сложа турбо, за да видя как ще е. Идеята ми беше да запазя максимално оригиналния вид на колата.
За допълнително гориво изфабрикувах държачи за допълнителни инжектори по идея на Жорето:
Управляват се от piggy-back.
Говорих с няколко от известните найстори на колектори в София, но всички отказаха да се занимават и трябваше да измисля начин да се справя без тях. Това наложи колектора да е LOG тип, а не плетен и с равни рънъри.
Жорето сложи едно рамо и Нано се съгласи да направи всичко и искам да им изкажа СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ!!!!!!
Взех шевни колена и изрязах фланците към мотора и турбото и право при Нано.
Турбото TD05H-20G
Вече готовия колектор
Турбото качено
След като Нано изработи всичко. А това означава буквално ВСИЧКО, при това много прецизно, защото нищо от предвиденото не е болт он. Жорката се зае да понастрои и резултата е както следва:
на 15 psi:
и на 17 psi:
Графиките говорят сами за себе си относно мощност. Според Жорката, а и не само, ако цялата генерация е на 3 инча с прави гърнета, мощността би подминала 300 кс.
Също така, с това турбо, пълно налягане има между 3500 и 4000 об. За драг е перфектно, защото мощността идва късно и боксуването е минимално.
При ежедневно каране в града, късния трешхолд ме изнервя, поради което, свалих турбото и върнах компресора. biggrin
ОЩЕ ВЕДНЪЖ СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ, КОИТО МИ ПОМАГАТ!
- 2
#349109 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 11 май 2014 - 23:25
Много повер , и аз моята един път я карах 2, 3 км. с разкачени маркучи и махнат интеркулер и учудващо ми се струваше по-пъргава от Ц180-ката на един приятел
хихихихихи не е! Вервай ми!
- 1
#349106 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 11 май 2014 - 23:12
#346891 Колектор за м102 с разменени двойки
Публикувано от KrumB на 02 април 2014 - 23:55
#346890 W124 с 230 kompressor
Публикувано от KrumB на 02 април 2014 - 23:00
А пропуснал съм....
Интеркулер вземи какъвто ще пасне на колата (под бронята или пред радиатора). Оригиналния ще те затрудни излишно.
Относно компресора, бих те посъветвал да смениш задните (иглени) лагери. Но да видим първо какъв е.....
- 1
#346803 W124 с 230 kompressor
Публикувано от KrumB на 02 април 2014 - 16:59
Здравей,
Интересно си се заиграл.
Компресора трябва да има номер, по него ще разберем, макар да ми прилича на М45.
Маслото в компресора:
МБ номер - А000 989 62 01 - в Балкан Стар струва доста
Има същото, но GM 12345982 ~ 40 лв можеш да го поръчаш от представител на Опел.
- 1
#344629 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 24 февруари 2014 - 16:57
С долното искам да обобщя темата, защото това според мен е лимита за развитие на този тип двигатели в рамките на заводския сетъп.
Максимума, който можах да извадя от 2-литров компресорен мотор е 225-230 кс. От 2.3 вероятно ще излязат 250-255.
За целта трябва да се направят следните неща:
Шайбата на коляновия вал трябва да е с диаметър 218-220 мм (http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649)
Шайбата на компресора да е с диаметър 87 мм
Ремък - 6pk1387
4-баров регулатор за налягането на горивото - 0280160575
Свещи- NGK BKR7E
По-голям интеркулер - 550x140x65 mm с вход/изход 57 мм Препрограмиране на ЕКУ-то.
(Без изброените промени, няма особен смисъл от препрограмиране) Ако се смени генерацията и цялата система на ауспуха, ще има добър ефект, но разхода за мен не е оправдан, предвид очаквания резултат.
- 1
#335511 Water/Methanol Inection System? Със или без?
Публикувано от KrumB на 29 октомври 2013 - 23:00
Пепи, ако бъде изпълнена правилно системата ще има положителен ефект.
В крайна сметка, сумата от всички малки неща, прави една кола по-добра.
- 1
#333309 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от KrumB на 01 октомври 2013 - 20:14
Dicksun - Сега, след като цялостно ти бе обяснено, че тая работа дето си я намислил няма да стане, би трябвало да си свиеш перките, да продаеш колата, джантите, гумите и да забравиш за дрифтинга, щото от него най-много се чупи колата!!!!
Наздраве Банда!
- 3
#331814 Проект: 190е 2.5-16в турбо
Публикувано от KrumB на 13 септември 2013 - 12:09
Това е графика на МБ-то от днес, направена с новата апликация...
- 1
#330117 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 21 август 2013 - 23:48
Забравих,
Шайбата е с размери:
Диаметър - 50 мм
Централния отвор е 25 мм
А трите дупки по 9 мм
Дебелина 3 мм
- 4
#326264 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 12 юли 2013 - 13:40
Ааа бронята пасва перфектно отгоре. Освен, че отвътре лъщи кулера, няма следи нещо да е правено.
- 1
#326248 Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Публикувано от KrumB на 12 юли 2013 - 08:12
Вчера, с немалко трудности, сменихме интеркулера.
/на снимката не е фиксиран с подпорните планки/
Размера е 550/140/65 мм с вход/изход 57 мм.
Това е най-големия размер, който може да бъде сложен с минимални промени.
Днес ще тестваме и мерим и ще кажа какъв ще е резултата. :hmm:
Тук е мястото да кажа, че хората от http://www.tuning-parts.bg/ са изключително коректни. Първоначално бях поръчал от тях по-голям кулер, който не можахме да съберем. Свързах се с тях с молба да направим подмяна. Реагираха веднага. Пратих им нещата с куриер и още същия ден пуснаха обратно новите, като ми възстановиха и разликата в цената.
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: KrumB
- Privacy Policy