Към съдържанието

  •  

mbenz

Регистрация: 14 яну 2007
Офлайн Последно: 01 дек 2017 - 11:02:52
*****

Моите мнения

В тема:За празниците на колегите!

03 март 2010 - 18:10

Честито,приятелю-много здраве,щастие и успехи ти пожелавам!
Заради теб само влезнах тук,за да те поздравя!И излизам...! ;)

В тема:автоматична антена

09 ноември 2009 - 20:59

Явно не се изразих правилно.Говорех за допълнителен кабел освен тоя към акъмулатора и тоя към антената, все пак е автоматична, а аз не съм запознат с тях.Иначе естествено че трее CD-то да е вързано към антената


От CD-то излиза един жълт кабел,който е за отваряне-затваряне на антената,в зависимост дали се включва,или изключва радиото.Също от горната страна на радиото трябва да има лепенка с подробна схема кой кабел за какво е,както,и на самите кабели в края има малки маркери с означения(ако не са изпадали от няколко монтирания,и последващи размонтирания,но и по цветовете само ще се ориентираш.Също така е много важно да се спази плюс-а на високоговорителите!!!

В тема:автоматична антена

09 ноември 2009 - 20:45

да де аз затова му написах че е от ляво, просто го поправих.Та купих си от един познат CD Pioneer DEH-4000ub, преди това бех с некакво измислено, така ми го бяха дали с колата като я купувах и антената пак не работеше, а мисля че е оригиналната не е сменявана и затова пуснах темата за да разбера дали проблема е от самата антена, въпрос на смазка ли е и т.н.А също така да питам има ли някакъв кабел който се връзва към касетофона, че може като съм го сменявал да не ми е направило впечатление!!!


Че за какво е тази антена,ако не е вързана с тунера на радиото...?! :yahoo :slap
Е,те такъв въпрос не съм очаквал да видя!
И,като свалиш антената надали ще се оправиш със смазка само-разглобявай,снимай,и постни снимките после,че да стане ясно за кВо иде реч-ако поискаш,де...!
Инак ориг. нова антена беше към 130лв.(преди кризата),а некви оригиналдъ варират от 50 до 100лв.

В тема:Лепене изолация под капака

09 ноември 2009 - 20:30

Ако ще лепите за предпочитане е "Прома"-та,която е температурно по-издръжлива от "Хелми"!Силиконът също е добър вариант,но зависи каква материя ще лепите за капака?Във всички случаи захванете изолацията,и с десетина(или повече) финни,и къси рапидки с максимално голяма шайба,които навийте в усилващите ребра-това е!
Постарайте се да покриете максимална площ от вътр. страна на капака.

В тема:Смяна на масло W210

17 октомври 2009 - 17:03

Мобил е истинско,ако на опаковката има спецификация по МВ!10/40-МВ-229.1;5/40-МВ-229.3,или дори 229.5
Преди време(2 години)бях писал,че си карах колата(124/Е 250Д 20V)само с Мобил 5/40 от Практикер и Метро-маслото е истинско,много добро и доста по-евтино,като е в 5л. туби.Ама кой-както си прецени,щото ей-сега някой,който нито го е ползвал,нито го е виждал ще се изкаже "компетентно"!
Впоследствие от любопитство сипах Тотал-Кварц 9000-5/40,което ми се стори една идея по-добро,и е малко по-евтино.А,най-доволен съм бил от Кастрол-Софтек,но отдавна не се произвежда-замести го Магнатек-а,ама не е нищо особенно!
Пак казвам-който е мераклия и може да си го позволи да слага само синтетика-особенно за зимата!
А,който не може нека поне не спори,и не дава акъл!