Към съдържанието

  •  

tony.enchev

Регистрация: 01 дек 2012
Офлайн Последно: 19 дек 2014 - 16:57:59
-----

Моите теми

Проблем с високо налягане на турбото

21 септември 2013 - 12:47

Здравейте колеги, моля за съдействие!

 

От няколко дни автомобилът ми /W203 220CDI avtomat 2006 г /  издава силен шум подобно на пукане на въздух от освободено налягане . Когато автомобилът се натовари и включи се турбината при обороти над 1800 при отпускане на газта се чува силен шум от освободено налягане на въздух , подобно на пукащо гъргорене  в областта на въздушния филтър. За да превключи на 3-та предавка вдига до 3200 оборота. Изгуби мощност, увеличи с 2 л. разхода, в ниските обороти 1500-2200 прекъсва, работи шумно. Направихме компютърна диагностика - никакви записани грешки. Направихме профилактика на турбината в специализиран турбо-сервиз. Шума от силен и пукащ стана гъргорещ, но нищо друго не се подобри. Отново диагностика. Пак нищо записано на компютъра. Експериментирахме с нов оборотен дебитометър –няма промяна. В движение влезна в авариен режим – 60 км/ч 2000 оборота. Тогава записа грешка - високо налягане. Изчистих ЕGR . Пак същото. В „Реал турбо” провериха електронното управление на трубината – работи нормално. Но монтирана на колата турбината пренадува – високо налягане и от защитния клапан изпуска налягане. Диагностика в БС - няма грешки . Някой имал ли е подобен проблем? Моля за помощ и идеи ?