Тя е толкова холандска, колкото ти си американец, но пак е по-добре пред нищото. Да не се засегнеш сега Просто съм виждал и холандски и тая при Петко.
Иначе по въпроса за клапите...да наистина има много варианти да се монтират подобни клапани по колектора или гумения маншон на дебитомера. Все пак си мисля, че не е удачно да се разпробива колектор или да се поврежда маншона, докато тази клапа, заменяща оригиналната спокойно винаги може да се махне и да се сложи старата, ако на човек му дойде друг акъл след време. Плюс това колектора не е нужно да се пази, тъй като не е от пластмаса, целта е дебитомера да се опази. Монтирането на клапа на дебитомера там е най-удачно от всички решения които съм виждал. Относно коментара на Lorinser, че клапата е прецизна...да това е вярно, въпреки всичко когато тунингованата клапа е направена както трябва (тегло заедно с гумата, размер и т.н.) всичко си пасва точно и няма никаква, ама никаква разлика. Да не кажа, че лека толерантност в теглото е допустима без да влияе изобщо празния ход или работата на двигателя в други режими.
...може би не съм се изразил правилно. При Петко предлагат холандски(според теб уж ), а моята си беше в жабката. Нямам представа каква е, но Васко ми я сложи препоръчително...не съм усетил разлика в работата на газ от тогава, нито в разхода - 10 извънградско/12-17 градско, зависи от задръстванията