Здравейте, колеги,
не съм писал скоро, защото и двете ми 190-ки не се развалят. Но дойде време отново за съвет. От около 5 години живея във Финалндия и тук имам 92' W201 1.8. Отворих профилактично казанчето за охлаждащата течност да добавя течност и забелязах, че течността е станала, като боза. На всички ни е ясно какво значи това - масло във водата или поне аз така го диагностицирах. Маслото обаче изглежда наред (надявам се) когато вдигна щеката за маслото и май няма вода още в него. Разбира се, няма да чакам да стане по-лошо и веднага отдох в сервиз - 1500 евро!!! Алоу, тя колата не струва толкова!!! Питах, защо толкова много, казаха ми, че е стандартна практика да свалят главата, да я изпилят на струг, нови гарнитури и работа и толкова. Аз до колкото знам глава се сваля да се носи на струг да се пили, само ако съм прегрял колата, е, не съм. До колкото знам, само нови гарнитури трябва да се сложат. Греша ли? И ако да, моля някой да ми обясни. И реално въпросът ми е, колко би струвало отстраняването на този проблем в БГ? Загубил съм връзка с майстора, който ми оправя 190-ката в БГ и за това питам тук колко би струвало при препоръчан от форума майстор/сервиз.
Поздрави,
Александър
Caballero
Регистрация: 14 мар 2005Офлайн Последно: 05 юли 2016 - 00:25:02