Към съдържанието

  •  

alexsxe

Регистрация: 28 окт 2012
Офлайн Последно: 21 яну 2013 - 22:09:55
-----

Моите мнения

В тема:Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

22 декември 2012 - 08:47

"И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно" – всеки е добре дошъл да се увери сам :) (виното и терена от мен, пържолките от "пилот-изпитателите" )

В тема:Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

21 декември 2012 - 18:59

Аз имам 3 метанови бутилки в багажника и поведението на сняг е доста адекватно и предсказуемо. Моят джип няма по-добро поведение на пътя, когато е само на заден мост, от 124-ката. Все пак автомобилите са измислени да могат да се движат и в снежни условия (с ПОРЯДЪЧНИ ЗИМНИ ГУМИ!!!). А пък понякога малко контролирано странично пързаляне в завой доставя адски много удоволствие :yeah

В тема:Проблем с паленето

21 декември 2012 - 17:22

Това за пречукването съм го прочел на кутия на NGK. Едва ли има опастност да се отчупи(малко несериозно звучи за НЕМЕНТЕТА свещи), реално ако се прекали може да се образува "дъга" вместо искра. Всичко е до настройка и усещане - всеки сам си преценява кое го устройва - свещи за газ са по-скъпи, а основната разлика е в растоянието между катода и електрода. Разбира се, че е по-добре да се закупят "оригинални" свещи за работа на газ, но понякога бюджета изисква да се направят жертви :) За мен оптималния вариант е : хубави кабели (BERU), свещи, които да мога да си позволя на 20 000км. да подновя с нови, смяна въздушен филтър на 8000км. Успех на колегата, дано да сме му били полезни.

В тема:Има трета клема за акумулатор ?!?!

23 ноември 2012 - 09:09

Тази клема плюсова ли е?

В тема:Проблем с паленето

12 ноември 2012 - 08:29

Здравей, колега, аз имам метанова уретба на 200Е (122кс.) и подобен проблем. На мен са ми необходими 30 сек. понякога за да стартирам. Имам съмнения в свещите, тъй като когато двигателя има АГУ (дори ГИ) има изискване за "пречукване" на свещите. Това означава дистанцията между катода и електрода да се намали. За пропан-бутан стойността е 0,6мм , за метан е 0,5мм. Това са данни, които преведохме от корейски език - надписът стоеше като предписание на корейско NGK. Предния ми автомобил беше Hyundai :)