Jump to content

  •  

alexsxe

Member Since 28 Oct 2012
Offline Last Active 21 Jan 2013 - 22:09:55
-----

Posts I've Made

In Topic: Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

22 December 2012 - 08:47

"И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно" – всеки е добре дошъл да се увери сам :) (виното и терена от мен, пържолките от "пилот-изпитателите" )

In Topic: Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!

21 December 2012 - 18:59

Аз имам 3 метанови бутилки в багажника и поведението на сняг е доста адекватно и предсказуемо. Моят джип няма по-добро поведение на пътя, когато е само на заден мост, от 124-ката. Все пак автомобилите са измислени да могат да се движат и в снежни условия (с ПОРЯДЪЧНИ ЗИМНИ ГУМИ!!!). А пък понякога малко контролирано странично пързаляне в завой доставя адски много удоволствие :yeah

In Topic: Проблем с паленето

21 December 2012 - 17:22

Това за пречукването съм го прочел на кутия на NGK. Едва ли има опастност да се отчупи(малко несериозно звучи за НЕМЕНТЕТА свещи), реално ако се прекали може да се образува "дъга" вместо искра. Всичко е до настройка и усещане - всеки сам си преценява кое го устройва - свещи за газ са по-скъпи, а основната разлика е в растоянието между катода и електрода. Разбира се, че е по-добре да се закупят "оригинални" свещи за работа на газ, но понякога бюджета изисква да се направят жертви :) За мен оптималния вариант е : хубави кабели (BERU), свещи, които да мога да си позволя на 20 000км. да подновя с нови, смяна въздушен филтър на 8000км. Успех на колегата, дано да сме му били полезни.

In Topic: Има трета клема за акумулатор ?!?!

23 November 2012 - 09:09

Тази клема плюсова ли е?

In Topic: Проблем с паленето

12 November 2012 - 08:29

Здравей, колега, аз имам метанова уретба на 200Е (122кс.) и подобен проблем. На мен са ми необходими 30 сек. понякога за да стартирам. Имам съмнения в свещите, тъй като когато двигателя има АГУ (дори ГИ) има изискване за "пречукване" на свещите. Това означава дистанцията между катода и електрода да се намали. За пропан-бутан стойността е 0,6мм , за метан е 0,5мм. Това са данни, които преведохме от корейски език - надписът стоеше като предписание на корейско NGK. Предния ми автомобил беше Hyundai :)