Точно това се оказа проблема,четки на стартера,бяха почти на нула.Стартера беше на Valeo оригинален за модела,без редуктори и реших да го сменя с друг по голям на BOSH от Е320 с редуктори,сега пали на четвърт и всички проблеми се оправиха,заради слабия стартов ток ми даваше грешка в датчик на коляновия вал и това ме притесни много,но вече всичко е ОК!!!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: jorobashov
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 7
- Разглеждан: 1193
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 44 годишен/шна
- Рожден ден: Август 11, 1980
-
Пол
Мъж
-
Град
Смолян
Други данни
-
Автомобил
CLK 200Kompressor 2001 163ph
0
Neutral
Инструменти
Приятели
jorobashov не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Спря да пали. Какво да правя?
22 ноември 2013 - 22:11
В тема:Разглобяване на странично огледало,Как???
15 ноември 2013 - 23:33
Мерси много,мисля че,тази информация ще е полезна на много колеги!!!
В тема:Спря да пали. Какво да правя?
14 ноември 2013 - 20:12
Вчера купих нов акумолатор,днес сутринта запали нормално,но след около час,опитах пак и отново проблем,електромотора изобщо не искаше да завърти,запалих я на скорост,след около час пак пробвах и пак запали нормално,предполагам че,проблема е в четките на електромотора!?Утре ще ходя на майстор,дано да не се окаже по голям проблем.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: jorobashov
- Privacy Policy