Към съдържанието

  •  

wertion

Регистрация: 30 сеп 2012
Офлайн Последно: 24 юни 2020 - 21:29:44
*****

#428654 При покупка на W211!

Публикувано от wertion на 15 април 2020 - 18:04

Колега дефектират таблата ,но ако едно табло за 100 лв . те откаже от колата . Не си за Мерцедес .


  • 4


#428219 Ключ рибка

Публикувано от wertion на 30 март 2020 - 20:05

Ключовете от Алиекспрес в 95% от случаите ,са си нискокачествена китайска сглобка ,не само конкретните с кейлес но и обикновените . Ако имаш излишни 300 лв. пробвай , аз мога да ти кажа резултата и без да ги даваш .  А относно това което казва niknd , нещата не са се променили нито когато бяга Балкан Стар ,нито Силвър Стар . Ключа пали защото е предварително обучен , но кейлеса е нужно колата да е там ,и специалистите им е толкова умствения багаж , че са неспособни да го подкарат .


  • 1


#425996 Смяна на термостат !

Публикувано от wertion на 26 декември 2019 - 20:16

При диагностиката го провериха и казаха, че е ок, но ще те послушам. А за спама, не бъди толкова тривиален, преровил съм 50 теми и не намерих полезна информация.

Колега може ли да обясниш как с диагностиката провериха Виското .


  • 1


#425921 объркани полюси на акумулатор w203 c180 143 к.с. компресор

Публикувано от wertion на 21 декември 2019 - 16:31

Колега дай номер на модула ,имам 10-тина задни за W203 ,ако имам такъв ще ти го подаря .


  • 1


#425816 w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick down

Публикувано от wertion на 13 декември 2019 - 20:35

Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9.. 
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода? 

Колега не гледай какво пише на борда , там ако много те притеснява могат да ти го направят колкото искаш толкова да показва . Следи си разхода според резервоара на колата .


  • 1


#425470 560SEL Хидропневматично окачване проблем

Публикувано от wertion на 01 декември 2019 - 19:17

Проблема го решихме , благодаря за отзивите . В разширителния съд има филтър който беше до такава степен задръстен ,че едва пускаше течност през него . Смени се и за момента нещата са в норми . Ще се наблюдава тази седмица как се държи . 

 

Благодаря !


  • 3


#425421 560SEL Хидропневматично окачване проблем

Публикувано от wertion на 30 ноември 2019 - 08:04

И когато SLS е на всички колела, пак е една помпата. Тази помпа може да се измери какво налягане прави. Друго проблемно по системата са така наречени сфери.

Вертион - я ги снимай тези неща, дето ги мислиш за помпи.

Грешно сте ме разбрали или аз грешно съм го написал , колата идва от друг сервиз и помпите са метнати в багажника , точно тези са които се зацепват на ангренажа . Мисълта ми е че са опитвали хората с 3 помпи и 4-та е монтирана в момента и пак колата стои долу .


  • 1


#425410 560SEL Хидропневматично окачване проблем

Публикувано от wertion на 29 ноември 2019 - 19:51

Здравейте ,дойде в сервиза кола S-class W126 560SEL . Има проблем с окачване , рециклирахме всичките амортесьори , в багажника има 3 помпи за хидрачличното окачване както и подменени 3 броя резервоари за налягане . Проблема е ,че отпред не иска да се вдигне колата , а отзад се вдига с много мъка .Най-вероятно причината е в нивоматите ,които механично контролират подаването на налягане . Но преди да предприемам каквито и да било действия искам да попитам разполага ли някой с подробен Service Manual за този модел или евентуално от къде може да бъде закупен , не ме интересува на какъв език ще бъде . 

 

Благодаря !


  • 1


#424425 W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат

Публикувано от wertion на 30 октомври 2019 - 20:06

Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .


  • 2


#424312 Вибрация между 100 и 120 км

Публикувано от wertion на 27 октомври 2019 - 19:54

От лагер на кардана също тресе , хем доста .


  • 1


#424282 Черен пушек

Публикувано от wertion на 25 октомври 2019 - 19:28

Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!

Само да уточним ,че вихрови клапи не хвърлят масло ,а маслото навлиза в смукателния колектор от турбината .,.


  • 2


#424249 Черен пушек

Публикувано от wertion на 23 октомври 2019 - 19:20

От дебитомер пуши ама прегледайте по обстойно да не се купува напразно ...


  • 1


#424145 E320 Remap

Публикувано от wertion на 20 октомври 2019 - 19:28

Мотора и 600 НМ да стане ... скоростите не издържат на тоя мотор ...


  • 1


#423927 Рециклиране на Turbo w211 2003 320CDI

Публикувано от wertion на 15 октомври 2019 - 19:00

А нещо такова дали може да е по-добре от рециклирането тук .. 

 

https://www.ebay.de/...9kAAOSwymxVJnIl

 

И това е рециклирано ...и не знам защо си мислите ,че на запад го правят по - различен начин от нашите ...


  • 2


#423740 Рециклиране на Turbo w211 2003 320CDI

Публикувано от wertion на 08 октомври 2019 - 19:25

Преди да си си хвърлил парите на вятъра , погледни си тоя маслен сепаратор , който никога никой не го сменява и той в един момент спира да отделя маслените пари и започва да пуска като гъба навън .


  • 3