Колега дефектират таблата ,но ако едно табло за 100 лв . те откаже от колата . Не си за Мерцедес .
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: wertion
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 762
- Разглеждан: 7541
- Титла: Майстор
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Май 25
-
Пол
Мъж
-
Град
Дупница
Други данни
-
Автомобил
W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
W163 ML 280 2003 - Sold
W211 E270 CDI 2004 - Sold
E320 CDI EVO W211 2009
204
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#428654 При покупка на W211!
Публикувано от wertion на 15 април 2020 - 18:04
#428219 Ключ рибка
Публикувано от wertion на 30 март 2020 - 20:05
Ключовете от Алиекспрес в 95% от случаите ,са си нискокачествена китайска сглобка ,не само конкретните с кейлес но и обикновените . Ако имаш излишни 300 лв. пробвай , аз мога да ти кажа резултата и без да ги даваш . А относно това което казва niknd , нещата не са се променили нито когато бяга Балкан Стар ,нито Силвър Стар . Ключа пали защото е предварително обучен , но кейлеса е нужно колата да е там ,и специалистите им е толкова умствения багаж , че са неспособни да го подкарат .
- 1
#425996 Смяна на термостат !
Публикувано от wertion на 26 декември 2019 - 20:16
При диагностиката го провериха и казаха, че е ок, но ще те послушам. А за спама, не бъди толкова тривиален, преровил съм 50 теми и не намерих полезна информация.
Колега може ли да обясниш как с диагностиката провериха Виското .
- 1
#425921 объркани полюси на акумулатор w203 c180 143 к.с. компресор
Публикувано от wertion на 21 декември 2019 - 16:31
Колега дай номер на модула ,имам 10-тина задни за W203 ,ако имам такъв ще ти го подаря .
- 1
#425816 w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick down
Публикувано от wertion на 13 декември 2019 - 20:35
Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9..
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода?
Колега не гледай какво пише на борда , там ако много те притеснява могат да ти го направят колкото искаш толкова да показва . Следи си разхода според резервоара на колата .
- 1
#425470 560SEL Хидропневматично окачване проблем
Публикувано от wertion на 01 декември 2019 - 19:17
Проблема го решихме , благодаря за отзивите . В разширителния съд има филтър който беше до такава степен задръстен ,че едва пускаше течност през него . Смени се и за момента нещата са в норми . Ще се наблюдава тази седмица как се държи .
Благодаря !
- 3
#425421 560SEL Хидропневматично окачване проблем
Публикувано от wertion на 30 ноември 2019 - 08:04
И когато SLS е на всички колела, пак е една помпата. Тази помпа може да се измери какво налягане прави. Друго проблемно по системата са така наречени сфери.
Вертион - я ги снимай тези неща, дето ги мислиш за помпи.
Грешно сте ме разбрали или аз грешно съм го написал , колата идва от друг сервиз и помпите са метнати в багажника , точно тези са които се зацепват на ангренажа . Мисълта ми е че са опитвали хората с 3 помпи и 4-та е монтирана в момента и пак колата стои долу .
- 1
#425410 560SEL Хидропневматично окачване проблем
Публикувано от wertion на 29 ноември 2019 - 19:51
Здравейте ,дойде в сервиза кола S-class W126 560SEL . Има проблем с окачване , рециклирахме всичките амортесьори , в багажника има 3 помпи за хидрачличното окачване както и подменени 3 броя резервоари за налягане . Проблема е ,че отпред не иска да се вдигне колата , а отзад се вдига с много мъка .Най-вероятно причината е в нивоматите ,които механично контролират подаването на налягане . Но преди да предприемам каквито и да било действия искам да попитам разполага ли някой с подробен Service Manual за този модел или евентуално от къде може да бъде закупен , не ме интересува на какъв език ще бъде .
Благодаря !
- 1
#424425 W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат
Публикувано от wertion на 30 октомври 2019 - 20:06
Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .
- 2
#424312 Вибрация между 100 и 120 км
Публикувано от wertion на 27 октомври 2019 - 19:54
От лагер на кардана също тресе , хем доста .
- 1
#424282 Черен пушек
Публикувано от wertion на 25 октомври 2019 - 19:28
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Само да уточним ,че вихрови клапи не хвърлят масло ,а маслото навлиза в смукателния колектор от турбината .,.
- 2
#424249 Черен пушек
Публикувано от wertion на 23 октомври 2019 - 19:20
От дебитомер пуши ама прегледайте по обстойно да не се купува напразно ...
- 1
#424145 E320 Remap
Публикувано от wertion на 20 октомври 2019 - 19:28
Мотора и 600 НМ да стане ... скоростите не издържат на тоя мотор ...
- 1
#423927 Рециклиране на Turbo w211 2003 320CDI
Публикувано от wertion на 15 октомври 2019 - 19:00
А нещо такова дали може да е по-добре от рециклирането тук ..
И това е рециклирано ...и не знам защо си мислите ,че на запад го правят по - различен начин от нашите ...
- 2
#423740 Рециклиране на Turbo w211 2003 320CDI
Публикувано от wertion на 08 октомври 2019 - 19:25
Преди да си си хвърлил парите на вятъра , погледни си тоя маслен сепаратор , който никога никой не го сменява и той в един момент спира да отделя маслените пари и започва да пуска като гъба навън .
- 3
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: wertion
- Privacy Policy