Към съдържанието

  •  

Dimho

Регистрация: 18 сеп 2012
Офлайн Последно: 01 окт 2013 - 07:42:19
-----

Моите мнения

В тема:ПРОБЛЕМ! авариен режим

01 октомври 2012 - 20:26

Как изглежда и къде се намира този филтър.
Благодаря предварително.

В тема:Доста сложен проблем

20 септември 2012 - 20:09

Ти го каза,но като не разбирам много отивам в лицензиран сервис и съответно очаквам високо ниво на обслужване(разбиране) ама. :(

В тема:Доста сложен проблем

19 септември 2012 - 20:09

Zdraveite na vsichki. As sashto imam MB C220 face lift 2002 godina avtomatik i as imam sashtiq problem kato kolegata kogato davam nazad pu6i stra6no mnogo . i ako nqkoi mojeda mi kaje na kolko oborota trqbva da raboti dvigatelq namqsto zashtoto na men mi se struva 4e ne dobre raboti na okolo 650 700 oborota i strelkata marda nagore nadolo pomalk .mnogo 6Te sam blagodaren ako nqkoi mi kaje kakvo da pravq za6toto jiveq v chehiq i ne sam mnogo dobre s ezika i samo da te usetqt v serviza 4e ne si cheh chakate golqmoto pla6tane. blagodarq


И моята е на тези обороти мисля,опитай сам да направиш това което написах и виш как е след това.

В тема:Доста сложен проблем

19 септември 2012 - 20:05

Здравейте.
Дюзите ги минаха на стенд и почистиха на ултра звук,от турбото до края на въздушните пътища почистиха всичко.Слагаха нов дебитомер,нови датчици и какво ли не,турбото го провериха 2 пъти,в горивото слагах добавка и пак същото.Колата я проверяваха в сервиз на МС в Благоевград,те ме накараха да купя нов педал на газта с които имаше временно ефект и пак същото след два дни.
Накрая сложих винтче в маркучето за вакума на ЕГР-а и два дни колата работи перфектно,и НЕ пуши вече.

В тема:Доста сложен проблем

19 септември 2012 - 10:52

Никой ли неще да сподели мнение,ще опитам да затапя вакума на ЕГР-а и ще споделя резултата скоро.