Телефона ми е с 1.3 мегапикселова камера и за снимки няма смисъл.Така сменях само предните.Отваряш капачката на главината има един болт (шестограм) развива се развиват се апаратите след това още един шестограм се сваля и диска,има една шайба и под нея е първия по-малък лагер при мене изпопадаха понеже се счупиха в движение,има един по-голям лагер от вътрешната страна с едно леко почукване си излиза и той и после всичко в обратния ред.Сега като се прибирах от работа понеже шефа ми е пич и го направихме днес пед офиса на паркинга с него открих голяма разлика..няма шум няма виене нищо само мъркането на мотора.... а аз се чудя после що ме боли сед всяко каране главата за 2 3 часа с шефа ми 2 шестограма малко грес гаечен ключ 19 и хубаво време колата стана като нова.А и една по-здрава права отверка за да избиете старите лагери от вътрешната час на главината!При мене така протече процеса сега нямам луфт на колелата не ми стърже не вие и т.н.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: credal4o
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 27
- Разглеждан: 1448
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 38 годишен/шна
- Рожден ден: Юни 19, 1986
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
е190
2
Neutral
Инструменти
Приятели
credal4o не е добавил приятели
Последни посетители
#309201 Смяна на лагери на главините
Публикувано от credal4o на 21 януари 2013 - 20:58
#301462 "Черен" списък на бензиностанции
Публикувано от credal4o на 18 ноември 2012 - 22:24
Газ от Шел - доволен съм
Газ от ОМВ - НЕ
Газ от ОМВ - НЕ
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: credal4o
- Privacy Policy