Както винаги 'LYNX' ти се оказа прав.Евала батеДюза....!

dem не е добавил приятели
30 януари 2008 - 18:23
Както винаги 'LYNX' ти се оказа прав.Евала батеДюза....!
20 януари 2008 - 23:05
Zdravei.Az prodavam A170 CDI-11.2000.Vnesul sum si ia ot Germania za sobstveni nugdi,no si kupih ML i sega ia prodavam.Moga da ti dam garancia,4e e super koli4kata.Srebrista e na cviat ,el.paket-stukla,ogledala;el.shibidah,pe4ka"Webasto" sus GSM"Siemens".Vsi4ko si i e nared.Karana e v Bulgaria 4 meseca.Cenata i e 14500 lv.Tel.-0896676406;0896676405.благодаря ти за желанието да ми помогнеш! От утре започвам курсовете на Пежо 206 и ще видим как ще се развият нещата.
аз също до колкото разбирам от коли съм се насочила към дизел, но ми се искаше и да е автоматик! но се оказва, че такава комбинация се среща по-рядко и ако има то е доста скъпо. Аз искам да не е по-скъпа от 12 000 лв! но пък да е в добро състояние. А и не знам от къде мога да си намеря така по-хубава кола, без да си имам работа с някакви мазници и измамници, готови да ти пробутат какви ли не боклуци. Смятам, че във всички автокъщи са такива, но то няма много други варианти.
19 януари 2008 - 17:48
Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място?кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
19 януари 2008 - 01:40
Утре ще доведа майстора с компа и ще пробваме да го запалиме..После пак ще ви пишаKakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
19 януари 2008 - 01:37
Днес ми направиха компютьрна диагностика на дюзите и измерване на обратната нафта с колби-стьклени цилиндри.Оказва се ,че при пьрвоначалното палене дюзите на 1 и 4 цилиндьр са на границата ,а чак след това влизат в норма и май са за смяна...НО СЛЕД КАТО СИ ТРЬГНАХ ОТ СЕРВИЗА ДОЙДЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ: -Както си спирам пред кьщи и МЛ-а загасна,както си работеше двигателя на празен ход..Опитах да го запаля-не става.Пробвах отново и отново не ще..Звьня на майстора той ми вика май не е дюза,а датчика за налягането .Звьня на друг той ми вика дюзата се е скапала тотално..НА КОГО ДА ВЯРВАМ?Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com