Както винаги 'LYNX' ти се оказа прав.Евала бате Смениха ми дузите на 1 и 4 цилиндар(Теста с колбите за обратната нафта го показа) и да 4укна на дурво в момента ниама никакув проблем...Естествено вси4ко бесхе свурзано с доста пари4ки,но кво да се прави.Осхте един пат благодариа на вси4ки които се изказаха по проблемаДюза....!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dem
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 13
- Разглеждан: 1984
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 55 годишен/шна
- Рожден ден: Декември 18, 1968
-
Пол
Мъж
-
Град
Sofia
0
Neutral
Инструменти
Приятели
dem не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
30 януари 2008 - 18:23
В тема:мнение за А-класа
20 януари 2008 - 23:05
Zdravei.Az prodavam A170 CDI-11.2000.Vnesul sum si ia ot Germania za sobstveni nugdi,no si kupih ML i sega ia prodavam.Moga da ti dam garancia,4e e super koli4kata.Srebrista e na cviat ,el.paket-stukla,ogledala;el.shibidah,pe4ka"Webasto" sus GSM"Siemens".Vsi4ko si i e nared.Karana e v Bulgaria 4 meseca.Cenata i e 14500 lv.Tel.-0896676406;0896676405.благодаря ти за желанието да ми помогнеш! От утре започвам курсовете на Пежо 206 и ще видим как ще се развият нещата.
аз също до колкото разбирам от коли съм се насочила към дизел, но ми се искаше и да е автоматик! но се оказва, че такава комбинация се среща по-рядко и ако има то е доста скъпо. Аз искам да не е по-скъпа от 12 000 лв! но пък да е в добро състояние. А и не знам от къде мога да си намеря така по-хубава кола, без да си имам работа с някакви мазници и измамници, готови да ти пробутат какви ли не боклуци. Смятам, че във всички автокъщи са такива, но то няма много други варианти.
Колега добре дошъл при нас. Първо да припомня, че тук се пише на кирилица. Второ ако искаш да пуснеш обява за колата има си подфорум, а ако предлагаш персонално колата пиши на лична.
поздрави
В тема:Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
19 януари 2008 - 17:48
Днес доведох майстора.Той само извади куплунга на датчика за налягането накара ме да завьртя..ЗАПАЛИХ и пак сложи куплунга.Но казва че дюза трябва да сменя задьлжително,защото може пак да не запали или просто да загасне..Да сменям ли дюзи,като в момента работи перфектно или да тьрся проблема на друго място?кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
В тема:Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
19 януари 2008 - 01:40
Утре ще доведа майстора с компа и ще пробваме да го запалиме..После пак ще ви пишаKakто каза Линкс определено проблем може да се окаже дюза.
От литературата която съм изчел за ЦДИ-тата свещите много рядко оказват влияние при паленето.Това все пак не са нашите архаични дизели а коренно различна система.Ако на нормалния дизел свещта е от основно значение при студен старт на мотора,то при ЦДИ по спомени се включват да подгряват при -25 и надолу.
При -5 не би трябвало да работят.
Ако греша моля да ме поправите.
В тема:Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
19 януари 2008 - 01:37
Днес ми направиха компютьрна диагностика на дюзите и измерване на обратната нафта с колби-стьклени цилиндри.Оказва се ,че при пьрвоначалното палене дюзите на 1 и 4 цилиндьр са на границата ,а чак след това влизат в норма и май са за смяна...НО СЛЕД КАТО СИ ТРЬГНАХ ОТ СЕРВИЗА ДОЙДЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ: -Както си спирам пред кьщи и МЛ-а загасна,както си работеше двигателя на празен ход..Опитах да го запаля-не става.Пробвах отново и отново не ще..Звьня на майстора той ми вика май не е дюза,а датчика за налягането .Звьня на друг той ми вика дюзата се е скапала тотално..НА КОГО ДА ВЯРВАМ?Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dem
- Privacy Policy