Хммм...усещам, че никой няма такъв проблем с мудното ускорение и харченето (и за газ и за бензин)
но работя по 2, 3 версии и като няма ка да стесна кръга до една ще ги карам подред да сменям, каот балама
докаот накрая оцеля проблема.
Нека някой ако има същата кола да сподели разхода си
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Itzkata
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 18
- Разглеждан: 1767
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Sofia
Други данни
-
Автомобил
clk 200 convirtible 1999
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Голям разход на колата - clk 200 автоматик
29 декември 2013 - 03:38
В тема:Голям разход на колата - clk 200 автоматик
28 декември 2013 - 03:48
Ихаааа, за една година така се е развила тази тема, ч еможе спокойно да с ераздели на няколко части.
Ще обновя малко нещата.
Първо-проблемът не се реши все още.
Второ-Колата освен че попохарчва и не върви как трябва. Даже напоследък ми прави впечатление че едва ускорява. Качи ли температурата стрелката
на 80+ градуса и настъпа ли педала нищо не става. Ускоряваа бааавно но славно и ми иде да я тресна някъде.
Като е студено времето и запаля сутрин е по динамична и пъргава, но е до време.
Относно газовата Бардолини я смених с Ловато и по-добре е ...все пак е нова,но разхода пак си е горе долу същия. С около 40 л газ максимум минавам
280 км смесено, даже главно пътя ми е извънградско,защото пътувам за работа София-Ботевградско-Богоров.
Та относно мудната кола и не нормалното ускоряване и набиране мисля, че ма връзка и с разхода, като няма значение газ бензин. Еднакво убита е.
Какво направх досега по случая...изчетох къде каквото могав интернет на английски и бг по проблема. Главно хората са го решили със смяна на датчици
или най-вече датчик на Хол. Сега ще попита някой ами диагностика....да вече сигурно съм 300 лв назад само от диагностики и различни причини и едни и същи грешки.
Днес даже бях и при сервизът на Петко на околовръстното. Мога да кажа , че ми се стори голям пич и наистина си разбира от работата.
Та от диагностиката и това, което той ми обясни, че е ако проблемът е в свещи, кабели, бубини, цилиндри и датчици грешката ще излезе при диагностиката и ще е птчетена от компютъра.
Няма такива грешки значи не е там проблемът. Има грешка в автоматика, къдеот и според него е проблемът. Обясни ми, че кутията приплъзва и като е студено маслото сутрин например
работи по-добре и не се усеща и затова върви по-добре колата, но загрее ли, вече всичко свършва.
Затова сега съм решил масова проверк аи на този случай. само да вмъкна преди 6 месеца смених маслото и гарнитурите на кутията, ланда сода и нов дебитомер Бош. Имаше подобрение,
но сега пак проблем. И ако там не е проблемът се връщам на датчици или в краен случай и най-смехотворно би било скъсани маркучи и всмукване на въздух и загуба н аналягане при ускорение.
Ако е имал някой подобен проблем да пише и нека колеги, които имат същия мерцедес да споделят за разхода си и проблемни случки с колата.
Споделям аз една във връзка с моя проблем.
Преди две седмици на магистралата аз, колата и още двама. Скорост 100-120 макс,
правя опит з аизпреварване на автобуси и камиони, голямо бучене, големи обороти и си махаме 2 минути с тираджията,
докато колона Пернишки ултраси ме псуват отзад... Примерно
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Itzkata
- Privacy Policy