Мдааа .. днес няма да стане, че съм на работа все пак ..
Но почивните дни първо сматам да го отворя и разгледам от вътре.. пък тогава ако не стане .. ще мисля за нов
Поне за мен си знам, че в него е проблема .. все пак, като махнах казанчето със стария датчик тогава ми светна контролната лампа.
Хубава вечер на всички
:FlagMB:
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Aloa
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 6
- Разглеждан: 1273
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Моите мнения
В тема:Проблем с датчиците на таблото
24 ноември 2006 - 15:31
В тема:Проблем с датчиците на таблото
24 ноември 2006 - 13:11
cetkata .. копирам ти по 2 изречения от 2-та ти поста .. ми те са различни ?!?!
1.Когато датчика е в нормално положение - ВЕРТИКАЛНО НАДОЛУ - така както стои в съдчето - съпротивлението е голямо и ще отчита някаква стойност=не е важно точно колко, важното е да е > от нула (0) - После го завърти (няколко пъти го прекатури ) на 180 градуса пак ВЕРТИКАЛНО (с главата надолу) - съпротивлението трябва =0 (НУЛА) - ако мултицета ти има режим "зумер" ще писка.
2.Когато имаш течност - поплавъкът е горе - Съпротивлението е голямо и НЯМА КОНТАКТ=(100,200,300 Ома=зумерът не писка). Ти трябва да имитираш ПЪЛНО съдче с течност чрез Обръщане на Датчика на 180 градуса вертикално (демек с главата надолу=поплавъкът е изплувал) и да мериш - тогава трябва да не писка зумерът.
Та сега според мен .. мисля че 1 е правилното .. когато датчикът е изправен /на сухо/ поплавък е долу - тогава трябва да няма верига /зумер не писка/ ако е някъде нагоре или най-горе .. има верига ...
1.Когато датчика е в нормално положение - ВЕРТИКАЛНО НАДОЛУ - така както стои в съдчето - съпротивлението е голямо и ще отчита някаква стойност=не е важно точно колко, важното е да е > от нула (0) - После го завърти (няколко пъти го прекатури ) на 180 градуса пак ВЕРТИКАЛНО (с главата надолу) - съпротивлението трябва =0 (НУЛА) - ако мултицета ти има режим "зумер" ще писка.
2.Когато имаш течност - поплавъкът е горе - Съпротивлението е голямо и НЯМА КОНТАКТ=(100,200,300 Ома=зумерът не писка). Ти трябва да имитираш ПЪЛНО съдче с течност чрез Обръщане на Датчика на 180 градуса вертикално (демек с главата надолу=поплавъкът е изплувал) и да мериш - тогава трябва да не писка зумерът.
Та сега според мен .. мисля че 1 е правилното .. когато датчикът е изправен /на сухо/ поплавък е долу - тогава трябва да няма верига /зумер не писка/ ако е някъде нагоре или най-горе .. има верига ...
В тема:Проблем с датчиците на таблото
23 ноември 2006 - 14:33
Мдааа от датчика е .. отговаря точно на обратно .. когато е в нормалното положение пищи .. в обърнато мълчи .. ще се търси нов ..
Пак благодаря за съвета.
Пак благодаря за съвета.
В тема:Проблем с датчиците на таблото
23 ноември 2006 - 10:56
Много благодаря за подробното описание, напълно достатъчно и полезно.
Софтуерен инженер съм, така че работата с горе посоченият уред ми е добре позната, друг е въпроса че не се сещам да го използвам
:FlagMB:
Софтуерен инженер съм, така че работата с горе посоченият уред ми е добре позната, друг е въпроса че не се сещам да го използвам
:FlagMB:
В тема:Проблем с датчиците на таблото
22 ноември 2006 - 18:51
Нов датчик .. тоест ново казанче с нов датчик .. но гаранция, че датчика работи естественно нямам ..
Препоръчваш първо него да сменя значи ..
Би ли препоръчал магазина от който си купуваш тези неща ?
Препоръчваш първо него да сменя значи ..
Би ли препоръчал магазина от който си купуваш тези неща ?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Aloa
- Privacy Policy