Към съдържанието

  •  

terzo

Регистрация: 17 авг 2012
Офлайн Последно: 18 авг 2012 - 16:22:10
-----

Моите мнения

В тема:BMW Killer - 190E 3.2 - drift car

18 август 2012 - 01:25

Клетката само аз с двете си ръце съм я направил. Ползвах безшевни тръби. Направих си първо едно скеле от арматура и ги занесох на тръбогиб в една фирма за ауспуси.Взеха ми по 5 кинта на чупка, а те бяха 9. Доволен останах от работата им при положение, че някои тръби трябваше да имат и аксиално изкривяване.

Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!

Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.

Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....

Благодаря за изчерпателният отговор. Ясно ми е, че автомобила не е правен за писта. Въпроса ми беше по-скоро продиктуван от клетката. Понеже при нас в пистовият шампионат, основен регулаторен орган е федерацията а тя е свързана с ФИА, хомологациите са доста болезнен въпрос. Та цялата тази хамалогия свързана с хомоголациите, натоварва всеки един нов проект в пъти. И понеже някъде бях прочел, че с хомологирана конзола на тавана може да се премине паспортизацията реших да питам. Иначе един кейдж на OMP без монтажа си е цифра - 1100 лв.

Благодаря още веднъж за изчерпателният отговор и ти желая успехи с бегачката :)

В тема:BMW Killer - 190E 3.2 - drift car

17 август 2012 - 02:24

Първо евала за ентусиазма и автомобила, който си подготвил. Понеже в началото на темата видях, че тръбната клетка в купето сте я правили сами искам да задам няколко въпроса във връзка с нея.
- Първо: Колко грубо ти излезна като сума цялата манипулация
- Второ: Цялата клетка ли е правена от вас, или сте ползвали отделни хомологирани елементи (т.е. в пистовият шампионат паспортизацията на автомобила може да премине пред федерацията дори и само с елемент от цялата клетка)