Към съдържанието

  •  

victork

Регистрация: 05 авг 2012
Офлайн Последно: 30 окт 2013 - 14:37:47
-----

Моите теми

Жило на газта за 200D

07 октомври 2013 - 15:11

Привет!

 

Обръщам се към Вас с една голяма молба... Започнах да събирам мотора (200D, 60 к.с.) и установих, че жилото на газта е скъсано и вързвано (доста нестабилно) с клема... Мога да го ползвам в това състояние, но не се знае кога ще ме остави на пътя. Намирането на въпросното жило обаче се оказа огромен проблем (говоря за ново, не съм търсил по моргите).

 

В Балкан Стар ми казаха, че жилото е 1000 мм дълго. А след мислене и чудене около 2-3 мин по телефона, девойката каза, че в моя случай (1980 година) е "може би 1065 мм".

 

Това "може би" доста ме учуди като се има предвид, че дадох номер на рама... Очаквах по-сигурен и конкретен отговор, но уви :) И точно поради тази причина не посмях да попитам за ОЕМ номер на жилото...

 

В каталога на Febi Bilstein дори няма жило с такава дължина. Най-близкото е 1090 мм:

http://www.mister-au..._a10121374.html

(линка е за пример, не е реклама)

 

Учудващо е, че във същия сайт ми предлагат и жило за 200D, което е 1690 мм (т.е. 60 см по-дълго).

 

Знам, че най-лесно е да сваля моето и да го измеря, но... в момента колата ми е малко далеч (на път съм). Има ли някой опит с тези жила? Съвет от къде мога да взема ново? Или пък случайно някой да има такова в мазето? :)

 

Предварително благодаря за помощта...


Различни проблеми с паленето на 200D

08 септември 2013 - 10:12

Привет!

 

Искам да помоля за съвет относно новата ми придобивка. Става въпрос за 200D (1980 год).

Взех го наскоро и имам проблеми с паленето на тази машина. Пали единствено с бутане, но когато запали моторчето работи като часовник :) Няма качване на температура, няма промяна на обороти... Но тук свършва хубавото.

Реших, че проблема е в акумулатора. За щастие имам познат, който има магазин за акумулатори. Вчера му дадох моя за добро зареждане и проверка (колата е стояла почти година без да е палена и карана). Но за проверка решихме да сложим чисто нов Bosch (100 MAh), който е доста силен дори и за моята машина. Резултата е... не пали!

 

С този нов (и проверен) акумулатор върти една идея по-добре... Но все пак върти някак си бавно. Т.е... не зная как да го опиша, но въртенето е все едно се опитвам да я запаля с някой 10 годишен акумулатор. А както казах е чисто нов и моя познат го провери. Думите му бяха "има ток да те убие". Според него проблема е в стартера, но все пак искам да чуя вашите мнения. Не искам само да разглобявам и да действам на метода "проба-грешка".

 

Въпрос номер 2 (не е електро)... В кутията на въздушния филтър има масло по дъното. Знам че има маркуч, който е от капака на главата към филтъра (вероятно за маслени изпарения). Но надали идеята на този маркуч е да цапа с масло въздушния филтър. Взел съм нов филтър, но не смея да го сложа... Няма смисъл да го сменям, ако новия ще бъде омаслен. Трябва да има обяснение за маслото там...

 

Благодаря предварително за отговорите :)