Към съдържанието

  •  

bglamer

Регистрация: 03 апр 2012
Офлайн Последно: 03 сеп 2012 - 06:21:02
-----

Моите теми

Проблеми при C270 CDI 2002 Автомат

09 август 2012 - 20:48

Здравейте,

Четох доста из форума и намерих сходни проблеми при моята кола.
Повода точно сега да пиша е, че колата ми след зареждане до горе в Еко, влезе в "авариен режим" или поне аз така си мисля.

Проблем 1:
Симптом: В началото паля, всичко е наред, в един момента си загуми скоростите, вместо Д изписа 4-та скорост и съответно при тръгване много на полусъединител до 3к оборота и няма тяга. До сега, когато има такъв проблем, спирах, гася, паля и всичко е ок. Сега пробвах 2-3 пъти - няма.

Премахнах пласмасовия капак на двигателя и забелязах, че от лявата страна има някакъв теч. Понеже не разбирам от двигатели и кое къде е съм направил снимки (старая се да се уча).

Прикачен файл  IMG_1777.jpg   208,23K   114 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_1778.jpg   131,24K   111 Брой сваляния

Както виждате, маркучето излиза от двигателя и до колкото съм запознат, влиза в въздушния филтър или някъде там.
Когато стиснах маркучето, установих че едва ли не вътре има 2-ро по твърдо, а това е като защита.

От къде мислите, че тече и какво мога да проверя или къде да отида да погледнат?
Отностно "изваждането на маркучето на вакума на турбината" - къде се намира то, как изглежда?



Проблем 2:
Симптом: При смяна от D -> R -> P се усеща тресене. Но днес след проблема с аварийния режим ми се стори, зе тресе още повече и много "щрака" като застана отвън при смяна. Не ми смениха и провериха маслото след покупката на колата.

Къде могат да ми го проверят и добре ли е да се сменя, какво освен маслото се сменя при тази процедура?



Предистория: Колата я купих преди няколко месеца. При смяната на маслото и вилтрите се оказа че едната ми дюза "съска".

След известно време имах проблем с маркучетата за излишната нафта - течеше и съответно при палене гаснеше. Поради този проблем сменях отново ремък и времето на оптегача беше дошло => смених го.


Благодаря предварително!


Михаил.

Проблем с радио станции - голямата навигация

27 юни 2012 - 10:57

Здравейте,

Преди няколко дни имах голямо пътуване след което като паркирах, се оказа че дистанционното не иска да заключи колата.
Това не беше проблем, заключих я с ключа и всичко е наред.

На следващия ден след като останових че един елемент от него ми се е разпоил, влязох в колата и покарах малко по работа. В този момент осъзнах, че радио станциите ми нещо се губят. Обикновенно намира много радио станции но този път ни една, а когато избера някоя от запаметените, сигнала е лош.

Въпросите ми са: Възможно ли е да има връзка м/у дистанционото и радиото?

Допълнение: Навигацията има проблем с четенето на дисковете от нейното CD, понякога чете, друг път не чете и трудно ги вади, обикновенно помагам с кредитна карта. Друго което ми направи впечатление е, че когато сложа чисто нов диск, без драскотина, го вади много надран. Пробвах с рестартиране до настройки по подразбиране, съответно всичко ми стана на немски, но не помогна, за жалосто в момента не ми чете диска за навигацията, от където трябва да си вземе другите езици ...

Какво мислите колеги, как да започна с разследването на проблема?
Планирал съм да извадя навигацията за почистване, но все го отлагам.

Марка - Модел: Mercedes-Benz W203 C 270 CDI
Навигация: Comand 2.5 APS - може да ме поправите ако греша. Ето и снимка: Линк


Благодаря предварително!
Михаил