- Като за начало да се представя в общи линии.......
казвам се Никола - един от най-добрите в Областа в която работя(според европейците съм №1) в момента съп производствен директор на завод и т.н. това не са интересни подробности според мен.................. та за по лесно всички ме знаят като КОКО!
- Карам активно от 20г (леле как се изтъркулва времето) Карам и Автомобили и Мотоциклети , покарал съм на Републикански рали шампионати , карал съм и какви ли не глупости , карам пистови мотоциклети от времето когато МЗ 251 беше лукс а ЯВА Калифорния беше мечтана въздишка за основната част от мотористи в българия............ но от няколко години Активно и изцяло само и единствено Аз управлявам спортен шосеен мотоциклет на Специално създадени за това съоръжения , поради факта , че на пътя управлението на такъв тип мотоциклет вече се свежда до - ОЦЕЛЯВАНЕ! Имено поради това искам да подкрепя една кампания подета от мой колега от един мотоциклетен форум и да се обърна към един форум с потребители които не са с акъла на 12г деца!
- Ето какво сподели колегата Стефан(копи - пейст)
Молбата ми към вас е: Пазете мотористите на пътя. Сезонът започна и съответно - започна да се пълни и "черната статистика" на инцидентите. Не допринасяйте за това, внимавайте за моторджиите и не ги поставяйте в рискови и опасни ситуации. Те са много по-уязвими от вас (в колите) - нямат въздушни възглавници, предпазни колани и тон и половина железария около себе си. Съвсем малко е необходимо, за да нарушите траекторията на мотора, след което е възможно всичко, буквално всичко...
Напълно съм наясно със ситуацията - много мотористи карат рисково и безотговорно, създават критични ситуации, много от тях са дори без каски и неправоспособни, често правят нарушения и (почти) никой от тях не спазва ограниченията на скоростта. Така е, знам го от личен опит, и аз съм го правил. Но "урокът" за тях е много по-тежък, понякога - дори фатален. При инцидент с мотоциклет не става въпрос за изкривена ламарина, строшено стъкло или спукан спойлер, а за живот и смърт. Нали не искате да станете преичина млад човек да загине или да остане инвалид за цял живот? Дори вие да сте прави, а той - не, стресът, шокът и споменът за инцидента ще ви преследват години, повярвайте ми.
С две думи, ви моля за следното:
1. Гледайте за мотористи, внимавайте за тях, търсете ги сред другите участници. Те понякога за трудно забележими, движат се бързо, провират се между колите а и съзнанието на шофьора е настроено да внимава за по-големи обекти, затова трудно "регистрира" мотоциклетите. Тя трябва да карат със запалени фарове и през деня, но няма гаранция, че всички го правят. Най-тъжните и до бола познати думи за един моторист са: Извинявай, не те видях...
2. Не ги поставяйте в критични ситуации, не им отнемайте предимството, не изпитвайте рефлексите им. Мотористът е точно толкова участниик в движението, колко и всеки останал и има толкова право да бъде на пътя, колкото и вие. Внезапният обратен завой, престрояване или изпреварване без мигач, кръшкането за да се избегне дупка или друго препятствия на пътя, неочаквано отваряне на врата - означават СМЪРТ за моториста след вас, не ставайте убийци.
3. Пазете ги, защото те са много по-уязвими от вас. Вашите коли ви предпазват, но те нямат друга защита, освен преценката и рефлексите си. Понякога може да се наложи да мислите и да внимавате и заради тях, с вашето майсторство да компенсирате и техните грешки, казано с две думи - да спасявате ситуацията. Пазете се и вие - нямате интерес някой мотор да се забие в колата ви с висока скорост. Дори застраховката да покрие щетите - шокът остава, за вас и семейството ви.
4. Бъдете по-снизходителни към грешките им, не се стремете непременно да ги "накажете", да им "дадете урок" или да "отмъстите". Всички правим грешки, бъдете толерантни, прощавайте им. Между тях има млади момчета на 20 години, знаете - всички сме правили глупости на тази възраст иникой от нас не се е родил с опит или научен. Каквато грешка или нарушение да са извършили - нали не заслужават да бъдат убити или осакатени заради нея?
Това е от мен, благодаря ви за вниманието и се надявам поне да се замислите по горните въпроси. Много приятни и безаварийни километри на всички!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: kokoVmaxa
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 67
- Разглеждан: 2659
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Хасково
Други данни
-
Автомобил
W208 CLK320
12
Good
Инструменти
Последни посетители
Моите теми
Размисли и страсти за двуколесните и управляващите ги :)
09 май 2012 - 07:44
W208 CLK320 - Козметични подобрения
29 февруари 2012 - 21:09
Така , като за начало , да се похваля от 1 месец вече съм собственик на CLK320 по стечение на съдбата , 210 Фейслифта който исках , не предложи нито един читав представител а 3200сс V6 двигателя беше задължителна опция............
Колата я закарах за проверка и оглед в Сервиз ..................... Резултат , Колата е на 248 760км с показание на километража 124 310км , манипулиран механично в ключалката................ абе селско изпълнение но - крайната цена беше изкушаваща
Та CLK-то имаше доста кусури , но за първият месец от както е мое отхвърлихме основните проблеми + пълно обслужване и всичко необходимо , та в какво се състоеше:
Обслужване на Кутия - Гарнитури , Филтър , Масло + едно кабелче от което сълзеше масълце - разлика спрямо преди Осезаемо по плавно и коректно превключване
Обслужване на двигател - е те това е причината явно всички да бягат от тоя "мотор"
12бр Иридиумни свещи , 8л Масло , Термостат , Нов Алуминиев антифриз , Маслен филтър , Горивен филтър , Кабели на Бубините - Двигателя утихна - трябва да се подпреш на двигателя за да разбереш че работи - двигателя е като нов уникално състояние............ Но
Но остана един проблем - а именно Когато си на место и включищ на скорост оборотите на двигателя падат на 500 в минута и излиза една зверска вибрация която имаш чувството ще разглоби колата..................... след седмица чакане на Ред колата отиде за изкарване на резервен ключ(беше само с един като я купих) и се върно с втори ключ и без проблем с оборотите - Било нещо софтуерно и било подарък от Пича който прави колата - щото го кефела...........
И поради факта че имах мерак да си сложа Обслужваем( както някой му викат - Спортен) филтър си поръчах J&R Racing и го сложихме на колата............................ и стана - УАУУУууу
Никога не съм очаквал един Панелен филтър да даде толкова осезаема разлика , но явно има реална разлика! Веднага след това И мой приятел със S320(той е с Два филтъра) си поръча и ми звъни и вика - Аве тва откачи...............
До тук констатацията е че - Спортен филтър(Панелен във Оригиналната кутия - а не Конусни от Илиянци или от пазара в Д.Град) Дава много силно осезаема разлика в целият диапазон на Обороти и най-вече в Ниските - тва ЦЛК неможе да тръгне без да му светне ESP-то вече
Скоро обмислям и да го премина на две Ауспусни магистрали с две крайни гърнета , ако някой е правил нещо подобно нека сподели!
- Искам да уточня , не търся Шум(аз обичам да ми е тихо в колата) а търся нисък бек-прешър в изпускателната система или още наречено - Олеснено "празнене"
Колата я закарах за проверка и оглед в Сервиз ..................... Резултат , Колата е на 248 760км с показание на километража 124 310км , манипулиран механично в ключалката................ абе селско изпълнение но - крайната цена беше изкушаваща
Та CLK-то имаше доста кусури , но за първият месец от както е мое отхвърлихме основните проблеми + пълно обслужване и всичко необходимо , та в какво се състоеше:
Обслужване на Кутия - Гарнитури , Филтър , Масло + едно кабелче от което сълзеше масълце - разлика спрямо преди Осезаемо по плавно и коректно превключване
Обслужване на двигател - е те това е причината явно всички да бягат от тоя "мотор"
12бр Иридиумни свещи , 8л Масло , Термостат , Нов Алуминиев антифриз , Маслен филтър , Горивен филтър , Кабели на Бубините - Двигателя утихна - трябва да се подпреш на двигателя за да разбереш че работи - двигателя е като нов уникално състояние............ Но
Но остана един проблем - а именно Когато си на место и включищ на скорост оборотите на двигателя падат на 500 в минута и излиза една зверска вибрация която имаш чувството ще разглоби колата..................... след седмица чакане на Ред колата отиде за изкарване на резервен ключ(беше само с един като я купих) и се върно с втори ключ и без проблем с оборотите - Било нещо софтуерно и било подарък от Пича който прави колата - щото го кефела...........
И поради факта че имах мерак да си сложа Обслужваем( както някой му викат - Спортен) филтър си поръчах J&R Racing и го сложихме на колата............................ и стана - УАУУУууу
Никога не съм очаквал един Панелен филтър да даде толкова осезаема разлика , но явно има реална разлика! Веднага след това И мой приятел със S320(той е с Два филтъра) си поръча и ми звъни и вика - Аве тва откачи...............
До тук констатацията е че - Спортен филтър(Панелен във Оригиналната кутия - а не Конусни от Илиянци или от пазара в Д.Град) Дава много силно осезаема разлика в целият диапазон на Обороти и най-вече в Ниските - тва ЦЛК неможе да тръгне без да му светне ESP-то вече
Скоро обмислям и да го премина на две Ауспусни магистрали с две крайни гърнета , ако някой е правил нещо подобно нека сподели!
- Искам да уточня , не търся Шум(аз обичам да ми е тихо в колата) а търся нисък бек-прешър в изпускателната система или още наречено - Олеснено "празнене"
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: kokoVmaxa
- Privacy Policy